uśmiech

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Łukaszo
Członek FFC
Posty: 1090
Rejestracja: 17 gru 2002, 23:53
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Łukaszo » 20 kwie 2003, 19:10

"SPIESZ SIĘ POWOLI" - KTOŚ TAK KIEDYŚ POWIEDZIAŁ, ALE NIEWIEM KTO I KIEDY.... :wink: SPOKO ANIU ZE ZACZĘŁAŚ SIĘ TU POJAWIAĆ, THANX. (CHYBA NAWET CZĘŚCIEJ NIZ JA :oops: ) POZDRAWIAM WSZYSTKICH :lol:
"Zanim jednak mnie potępisz - stań przed lustrem, popatrz w siebie - i zastanów się przez chwile, czy nie jestem cząstką Ciebie.."
Awatar użytkownika
kathleen_kelly
Posty: 714
Rejestracja: 22 kwie 2002, 7:00
Lokalizacja: Opole

Postautor: kathleen_kelly » 20 kwie 2003, 22:25

Na pewno nie częściej :wink: Ale i tak miło ... to teraz przyznam szczerze, że ja jestem w szoku ... że wcale nie minęło pół roku, a tu znowu Ania ... :roll:
" (...) there was a light in her eyes ... I used to see ... and the song in the words ... I used to hear (...) "
Awatar użytkownika
Kajo
Posty: 1162
Rejestracja: 02 lip 2002, 5:46
Lokalizacja: Racibórz

Postautor: Kajo » 20 kwie 2003, 23:29

Spoko, spoko! Nie minie miesiac a Ania bedzie wysylala 25 postow dziennie. :D
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 21 kwie 2003, 0:10

Heh...miło mnie i chyba wszystkim, że zaglądasz częściej, oby tak dalej. Przyznam, że forum wciąga (to jak nałóg) niedługo i nasza kofana Ania się wciągnie... :)
Awatar użytkownika
Martynka_Pajonczek
Posty: 529
Rejestracja: 27 mar 2003, 21:53
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka_Pajonczek » 21 kwie 2003, 2:30

Dzięki Aniu za uśmieszki (z opóźnieniem dziękuje :P ) i za życzonka też ,a każdy się może pomylić z pismem na komputerze nie zwracaj na tego bobka (gów**) papapa przesyłam uśmieszki dla Ciebie i chłopaków :D :D :D :D :D :D
PS. No i dla Was kochane forum :D x1000000
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 21 kwie 2003, 3:22

Tenkjuwerymacz Pajonczku mój kochany :lol: :*
BUZIAKI KOCIAKI
P.S. Ania, wybaczami Ci Twój błąd :lol:
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Kajo
Posty: 1162
Rejestracja: 02 lip 2002, 5:46
Lokalizacja: Racibórz

Postautor: Kajo » 21 kwie 2003, 4:24

Eeee tam. Każdemu sie moze zdarzyc.
ArkapA

Postautor: ArkapA » 21 kwie 2003, 16:47

Hejcia!!!
Śle pozdrowienia dla całego zespołu, szczególnie dla Ani!!! Twój głos jest przecudny!!! Macie nowego fana... :) Fajnie by bylo, jak byście przyjechali jeszcze kiedyś do Wałbrzycha. Podziwiam też forumowiczów, pełna kulturka... :) Jeszcze raz pozdrawiam, 3majcie się!!!
Awatar użytkownika
Ja-samotna
Posty: 297
Rejestracja: 11 lis 2002, 0:14
Lokalizacja: Legnica
Kontaktowanie:

Postautor: Ja-samotna » 21 kwie 2003, 18:28

ooo znowu Ania :D jak miło :D
wesołych, a raczej tylko Dyngusa, bo już tylko on został :wink:
ArkapA - witam na Forum :D
mamy tylko siebie - wielką mamy moc
Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 623
Rejestracja: 17 lip 2002, 3:36
Lokalizacja: Huta (województwo wielkopolskie)
Kontaktowanie:

Postautor: Jędrek » 22 kwie 2003, 0:15

Ja też życzę wszystkim z forum Wesołych Świąt, Aniu Tobie też. Witam także nowego fana zespołu. :)
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 22 kwie 2003, 2:53

Ania-LZY pisze:Przepraszam za RZadko!!!!! :oops: TAK!!!! Już lepiej?? Przyznaję się do błędu. :D


Aniu nie przejmuj sie tak bo przecież nie ma czym :P :P :P :P :P
a za odwzajemnione uśmiechy też nie musisz dziękować: całą przyjemność po naszej stronie :D
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 22 kwie 2003, 2:58

jesoos pisze:
Ania-LZY pisze:Przepraszam za RZadko!!!!! :oops: TAK!!!! Już lepiej?? Przyznaję się do błędu. :D


Aniu nie przejmuj sie tak bo przecież nie ma czym :P :P :P :P :P
a za odwzajemnione uśmiechy też nie musisz dziękować: całą przyjemność po naszej stronie :D

Od kiedy Ty taki kulturalny? :P
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 22 kwie 2003, 15:45

Kolejne zaskoczenie !!! ANIU MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIESZ TAKŻE CZYTAĆ NASZE WYPOWIEDZI I PRZYŁĄCZAĆ SIĘ DO NASZYCH ROZMUÓW NA RÓŻNE TEMATY !!!! :* BUŹKA
...
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 22 kwie 2003, 18:22

Justysia pisze:Od kiedy Ty taki kulturalny? :P


jestem niekulturalny tylko gdy zachodzi taka potrzeba Dagmaro
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 22 kwie 2003, 23:01

mnie nie przeszkadzają błędy. nie zwracam na nie uwagi- bo po co?
czy to ważne?? ważne jest to że Ania tu napisała. nie istotne ile błędów zrobiła. nie ma osób idealnie piszących. nam też sie zdarzają błędy.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"

Wróć do „Różne czyli Inne”