pogoń za kasą?

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Syriel
Posty: 2311
Rejestracja: 27 sie 2002, 17:28
Lokalizacja: Jaworzno/Kraków

Postautor: Syriel » 12 maja 2003, 2:30

A moon nie pamiętasz jak przekradaliśmy sie za scenę na koncercie na wesołej (mysłowice)? A ochroniarz "Gdzie idzieci??" A my "eeee' :) Ale i tak wleźliśmy tam w końcu... :)
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 12 maja 2003, 14:11

Widzę, że z tematu o kasie zeszliście na "otwartość" Łez w stosunku do fanów.
Zgadzam się oczywiście z Sylwią, Cień Anioła nie masz racji. Z Anią i z każdym ze zespołu można porozmawiać jeśli tylko się chce, tylko trudno żeby to Ania rozmowę zaczynała musisz to zrobić Ty i dla chcącego nic trudnego żaden nawet 3 metrowy ochroniarz nie powinien stanowić kłopotu :lol:

Jeśli chodzi o zloty to zauważ, że wszystkie są organizowane przez nas czyli fanów a nie przez zespół (głównie przez Sylwie :*) więc jeśli chcesz by zlot odbył się w Szczecinie postaraj się o to a nie miej pretensji do zespołu, "bo Adam powiedział..." no powiedział, sama nawet słyszałam w Wawie jak Go zapytałaś o zlot w Szczecinie powiedział że przy okazji jakiegoś koncertu mogą zostać i się spotkać z fanami ale to powinniście Wy zorganizować, a nie czekać i mieć pretensje, że miał być zlot a nie ma ...
Obrazek
Awatar użytkownika
Małgorzata
Członek FFC
Posty: 3192
Rejestracja: 10 gru 2002, 21:06
Lokalizacja: Elbląg / Lewin Brzeski

Postautor: Małgorzata » 12 maja 2003, 18:54

Cień Anioła pisze:ŁZY też się zmieniły w przęciągu kilku miesięcy(juz nie ma takiego kontaktu z fanami).Mają kase wiec nie musi im az tak bardzo na fanach zalezec.
Więc ja się z Twoją opinią nie zgodzę....
a mianowicie...skąd możesz wiedzieć, że Łzy tak naprawdę się zmieniły?Znasz ich tak bardzo dobrze?Z tego co wiem, to nie jeździsz na spotkania z nimi, mam na myśli zloty, koncerty na które ostatnio spotyka się wiekszość osób z forum itd...Tak naprawdę to chyba tylko wiedzieć mogą te osoby, które znają Łzy już od dłuższego czasu (nie będę podawała przykładów,bo wiecie pewnie o kogo chodzi). My jednak dużo nie możemy powiedzieć o nich, bo mimo, że aktualnie (w moim przypadku jak najbardziej) widujemy się z nimi raz na miesiąc to po rozmowie, czy po jakimś spotkaniu niewiele
możemy powiedzieć czy się zmieniły czy nie...przecież to za krótki okres czasu, żeby np. po 30 minutach stwierdzić, że to nie te same Łzy...
A co do spotkań z fanami...to już było nie raz poruszane...i już nie raz tłumaczone...
Łezkom jak najbardziej zależy na fanach i są tego coraz częstsze dodowy...chociażby koncert w Gliwicach...stali i rozmawiali z nami bardzo długo...nawet mieliśmy okazję usłyszeć "dopiszczoną" piosenkę o nie pamiętam jakim tytule...Opole...to następny przykład...chcą..ale nie wiadomo jak wyjdzie załatwić nam tańsze bilety,żebyśmy byli z nimi...
Premiera płyty...ułatwiają nam przecież kupno tak oczekiwanej czwartej płyty...No i jeszcze jedna jest okazja, która naprawdę jak dojdzie do skutku, to pokaże ludziom, że Łezkom zależy...ale jak to wypali, to więcej na ten temat napisze ktoś inny...ja Was nie będę informowała...bo to nie moja "działka" poza tym jeszcze nic do końca nie wiadomo...

P.S.Nie każdy ma możliwość kontaktu z zespołem....Ty mieszkasz daleko, więc nie jeździsz z nami na spotkania...i być może masz wrażenie, że Łezkom nie zależy na fanach ale ja mam na to kilkadziesiąt dowodów, że jednak tak nie jest!!!
Świat jest jak burdel, w którym Ty bierzesz lub dajesz.
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 13 maja 2003, 3:07

Narcyzku-ja tu tylko swoje spostrzezenia i opinie wyrazam.W koncu to forum po to tu jest.Zeczywiscie z checia bym jezdzila na zloty itp ale niestety mieszkam na drugim koncu Polski i nie mam szans fizycznych ani finansowych.Nie twierdze ze to co pisalam jest prawda czy też nie,bo tego(prawie)nikt nie wie.Wiem ze teraz sama sobie zaprzecze ale nie mozna ludzi oceniac po co miesięcznych spotkaniach.Czlowieka poznaje sie przez lata.Zawsze po tych kilku spotkaniach ma się jakąś opinie na temat danej osoby.Ale to sie z biegiem czasu zmienia.Moja postawa pewno tez sie zmieni(i na to licze) ale na to potrzeba czasu.
P.S Dziś mi się Adam śnił ;P

Sara-ale zeby był zlot to musi być najpierw koncert(już pisałam,ale ja tego nie załatwie).
Co do Ani i 2 metorwych(a nie 3 ;P)ochroniarzy to nie wiem co byś zrobiła.Ale po zdjeciu zdążyłam odebrać aparat ,a Ani już nie było.Już pisałam...że zdążyłam powiedzieć ze fotki będą na forum(nie wiem czy to usłuszała,czy nie)ale daleko odeszła,a mi persektywa biegania w tą i spowrotem po kortach tenisowych i słchania odzywek ochroniarzy nie wyglądała zbyt optymistycznie.Kiedy się o zdjęcie zapytałam to myślałam że mnie zabiją ,a co dopiero gdybym chciała pogadac...
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 13 maja 2003, 13:39

No to miej pretensje do ochrony (2 metrowych :P) a nie do Ani i zespołu ...
Obrazek
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 14 maja 2003, 1:57

moon pisze:Zgadzam się w 100% z SYWLIĄ. Tez mam tak czasem, że poprostu czasem "stoję" :) Poza tym nie jestem jakimś tam fanatykiem... Ale jeśli chodzi o kontakt z fanami i rozmowy fanów z członkami zespołu to ciągle uważam, że Łezki są dla fanów otwarte !!! Płyną....

A co do tych goryli, którzy stali koło Ani.. to ja się nigdy z czyms takim nie spotkałem :P


że sie dorzucę cytując akurat Ciebie :) Tez jakos nie mam zbyt wielu współnych tematów...nawet z Adamem ;P pomijam juz oczywisty fakt że Adam znacznie chętniej rozmawia z płcią przeciwną.... ale ostatnio zauważyłem że reszta zespołu stała sie jakby bardziej dostępna...Rafał, Dawid...może Arek :)
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 14 maja 2003, 3:10

Heh....to chyba mamy jakies inne spostrzezenia :?
Awatar użytkownika
Slaweeek
Posty: 555
Rejestracja: 19 kwie 2003, 16:37
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Slaweeek » 15 maja 2003, 1:09

Wydaje mi sie że tak powinno być, aby zespół był otwarty na fanów. Kiedyś myślałem że mieszkając w Katowicach nie będę miał okazji porozmawiać z Anią, AdaMEM, Arkiem itd, ale teraz wydaje mi sie to w zasiegu ręki, bardzo możliwe, więc chyba nie jest źle?! Poczekamy zobaczymy, ale chyba ŁZY będą ŁZAMI tak jak my jesteśmy sobą
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 15 maja 2003, 3:07

Slaweeek pisze:Wydaje mi sie że tak powinno być, aby zespół był otwarty na fanów. Kiedyś myślałem że mieszkając w Katowicach nie będę miał okazji porozmawiać z Anią, AdaMEM, Arkiem itd, ale teraz wydaje mi sie to w zasiegu ręki, bardzo możliwe, więc chyba nie jest źle?! Poczekamy zobaczymy, ale chyba ŁZY będą ŁZAMI tak jak my jesteśmy sobą


Sławku jakbyście wtedy nie uciekli (wiem -musieliście :( ) to ten długo oczekiwany kontakt z "anią, Adamem, Arkiem itd" stałby sie najprościej w świecie faktem :P (tylko może Łyski by zabrakło hihihi :wink: )
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
iwan
Posty: 797
Rejestracja: 13 sie 2002, 6:27
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Postautor: iwan » 15 maja 2003, 6:56

Mnie sie rowniez wydaje ze zespol sie nie zmienil czego przykladem moze byc glosno omawiany koncert w Gliwicach-moglismy sobie z nimi pogadac (nawet byl MR.DUUUUURCZOK hihi :P ), napic sie whisky :lol: choc w sumie mieli jush jechac do Kolobrzegu....I to nie jest tylko jeden przyklad koncertu bo odkad znam forum i jezdze na koncerty nie byloby takiego czegos zeby zespol pow. ze nie albo cos w tym sltylu.... Nawet jak nieznalem dokladnie osob z forum i bylem na koncercie w Wieluniu zagadalem pierwszy Adama i po koncercie siedzilismy sobie w knajpce z zespolem (a co do ochrony to Adam powiedzial im jak sie pluli" to moi kumple" ) :D
Szkoda ze ci nie wyszlo na koncercie Cienie Anioła... :roll: Moze next time??? Wiecej pomyslowosci :D "Trzeba miec fantazje dziadku" :lol: :lol: :lol:
====> Śpieszmy się kochać ludzi-tak szybko odchodzą... <====
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 15 maja 2003, 15:36

W końcu i ja się odezwe... I ja mimo, że dawno nie spotkałam się z zespołem, to moge Wam napisać, że Cień Anioła wcale nie kłamie, nic sobie nie wymyśla, tylko mówi prawdę. Rozmawiałam z wieloma osobami, które były osttanio na różnych koncertach a ktore nie mają takiego kontaktu z zespołem jak tutaj część. I wszystko się zgadza z tym co napisała Kasia. I właśnie cała sytuacja nie była winą ochorny itp.
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 15 maja 2003, 16:16

A czy ktoś zarzucał Kasi, ze kłamie?
Ona napisała swoje spostrzeżenia a my swoje. A że są niezgodne to już nie wiem. Mi się wydaje że kto chce mieć kontakt z zespołem, pogadać z nimi to ma ten kontakt i gada a jak ktoś stoi z boku i się tylko przygląda to już jego wina. Nie wiem, nie byłam na koncercie w Gryfinie, byłam ostatnio w Gliwicach i nikt z zespołu nigdzie się nie chował :?
Obrazek
Awatar użytkownika
Małgorzata
Członek FFC
Posty: 3192
Rejestracja: 10 gru 2002, 21:06
Lokalizacja: Elbląg / Lewin Brzeski

Postautor: Małgorzata » 15 maja 2003, 21:51

Justysia pisze:W końcu i ja się odezwe... I ja mimo, że dawno nie spotkałam się z zespołem, to moge Wam napisać, że Cień Anioła wcale nie kłamie, nic sobie nie wymyśla, tylko mówi prawdę. Rozmawiałam z wieloma osobami, które były osttanio na różnych koncertach a ktore nie mają takiego kontaktu z zespołem jak tutaj część. I wszystko się zgadza z tym co napisała Kasia. I właśnie cała sytuacja nie była winą ochorny itp.
Właśnie Justysia...napisałaś, że dawno nie widziałaś się z zespołem...otóż ja widuję ich teraz raz na miesiać...i moim zdaniem naprawdę kontakt z nimi jest bardzo dobry...Widzisz ja też miałam takie wrażenie, że nie da się z nimi pogadać, ale teraz już jest inaczej...co prawda nie rozmawiam z Anią...bo być moze nie wiem o czym mam z nią rozmawiać i szczerze mówiąc trochę sie wstydzę...ale z chłopakami często rozmawiam...w Gliwicach np. stałam i gadałam z Adrianem jakieś dobre 1,5 godz...i o wszystkim z nim rozmawiałam... :D
Świat jest jak burdel, w którym Ty bierzesz lub dajesz.
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 15 maja 2003, 22:55

Narcyzek pisze:Właśnie Justysia...napisałaś, że dawno nie widziałaś się z zespołem...otóż ja widuję ich teraz raz na miesiać...i moim zdaniem naprawdę kontakt z nimi jest bardzo dobry...Widzisz ja też miałam takie wrażenie, że nie da się z nimi pogadać, ale teraz już jest inaczej...co prawda nie rozmawiam z Anią...bo być moze nie wiem o czym mam z nią rozmawiać i szczerze mówiąc trochę sie wstydzę...ale z chłopakami często rozmawiam...w Gliwicach np. stałam i gadałam z Adrianem jakieś dobre 1,5 godz...i o wszystkim z nim rozmawiałam... :D

No i właśnie tu chodzi o tą różnice - Ty widujesz ich raz na miesiąc, więc oni już Cie znają... A tamte osoby, którrych nie znają? Nie mieli właściwie prawie wcale możliwości jakiegoś lepszego kontaktu z zespołem jak kiedys i na 100% nie chodzi tu o nieśmiałość jak się upieracie :roll:
Awatar użytkownika
Małgorzata
Członek FFC
Posty: 3192
Rejestracja: 10 gru 2002, 21:06
Lokalizacja: Elbląg / Lewin Brzeski

Postautor: Małgorzata » 15 maja 2003, 23:16

Justysiu...ale nikt im nie zabrania widywać sie z zespołem...po prostu nie mają pożliwości...gdyby widywały się z zespołem często też napewno by ich kojarzli...
Nie zgodzę sie jednak z Tobą w kwesti nieśmiałości....wiele osób się wstydzi z nimi rozmawiać...bo nie wiedzą jak zacząć itp. tak jak napisała Sylwia...to już jest zauważalne...
Świat jest jak burdel, w którym Ty bierzesz lub dajesz.

Wróć do „Łzy”