~ Kolorowe Magazyny ~

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 20 lis 2003, 22:10

Z całym szacunkiem........czy Was kiedyś coś w pełni zadowoli???
Ten plakat jest właśnie ładny...ja wiem, że to kwestia gustu.....ale to marudzenie.....na temat tła....np.....mnie wykończy :twisted: ...komu się nie podoba niech nie po prostu go nie kupuje....i tyle...
Sylwia
Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 623
Rejestracja: 17 lip 2002, 3:36
Lokalizacja: Huta (województwo wielkopolskie)
Kontaktowanie:

Postautor: Jędrek » 20 lis 2003, 23:00

Nie wiem czy ktoś to pisał ale w Tele Tygodniu mozna głosować na najlepszy zespół służę blankietami do głosowania mam ich sporo.
Ktoś spalił ogrody z naszymi snami
Wyrwał korzenie marzeń
Podeptane kwiaty naszych rozkoszy
Marnieją samotnie
Mówiłem - tak nie może być
List z raju
www.sluah.blog.pl
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 20 lis 2003, 23:20

MARTYNKA pisze:Brzydki ten plakat jest :twisted:

a czego sie spodziewałaś po tej gazecie :twisted: :?:
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
iwonkax
Posty: 1723
Rejestracja: 10 maja 2003, 4:05
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Postautor: iwonkax » 20 lis 2003, 23:55

Sylwia pisze:Z całym szacunkiem........czy Was kiedyś coś w pełni zadowoli???
Ten plakat jest właśnie ładny...ja wiem, że to kwestia gustu.....ale to marudzenie.....na temat tła....np.....mnie wykończy :twisted: ...komu się nie podoba niech nie po prostu go nie kupuje....i tyle...

no tak..jednym sie podoba innym nie...i wlasnie to kwestia gustu...wiec wiesz......pomarudzić zawsze mozna :wink:
Tutaj miejsce gdzie jest dobrze
Tutaj aksamitny spokój...
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 21 lis 2003, 10:41

wlasnie ta gazeta wogole jest srednia....
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 21 lis 2003, 14:29

Kupiłam Bravo (oczywiście ze względu na Łzy :wink: ). Plakat nawet fajny, tylko ,że dziwnie jakoś na nim wyszli, a poza tym irytuje mnie takie coś :arrow: ))) za napisem Łzy

ŁZY)))
Awatar użytkownika
Margot
Posty: 172
Rejestracja: 29 cze 2003, 15:34
Lokalizacja: Człuchów
Kontaktowanie:

Postautor: Margot » 21 lis 2003, 14:41

No cóż... ja dodam tylko, że doznałam rozczarowania, bo :
a) plakat jest MAŁY
b) tło jest KOLOROWE
c) przy napisie Łzy jest coś dziwnego
"Spoglądam czasem w lustro
Czy jestem jeszcze tam?
Dlaczego komplikuję sobie całe życie
Przecież im mniej posiadam, tym więcej mam..."

http://gosiaxxx.blog.pl
Awatar użytkownika
Ivi
Posty: 226
Rejestracja: 20 cze 2003, 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: Ivi » 21 lis 2003, 14:41

Mila napisała:

Kod: Zaznacz cały

ten plakat z bravo jest ok tyle że szkoda że nie jest to mega-plakat, ale mam nadzieję że może w POPCORNIE kiedyś (tzn.w nie tak długim czasie) będzię....

jakiś czas temu był taki duuuży w popcornie,bardzo ładny przynajmniej mnie się podobał :D
"Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
Zostaną po nich buty i telefon głuchy(..)
Potem cisza normalna więc całkiem nieznośna
Jak czystość urodzona najprościej z rozpaczy
Kiedy myślimy o kimś zostając bez niego(..)"
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 21 lis 2003, 14:57

Nie widziałam żeby ktoś o tym napisał.
Na
pierwszej stronie Bravo jest napisane :
"Rok 2003 popyla (co znaczy słowo "popyla" - płynie :roll: :?: ) szybko i zaraz się skonczy. Wtedy się zastanawiamy, kto w nim rządził - Stacie Orrico, The Rasmus, Ewelina Flinta, Evanescence, Łzy?

Oczywiście wszystkich wymieninych zespołow (wokalistow) są zdjęcia - oprócz Łez :roll: Jestem mile zaskoczona ,że Łezki znalazły się w tym gronie :D
ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 21 lis 2003, 14:57

w dzisiejszym Super TV (dodatek do superexpresu) jest krotka wypowiedz lidera zespolu Łzy :twisted:
Awatar użytkownika
anka, ot tak
Posty: 382
Rejestracja: 07 lip 2003, 22:15
Lokalizacja: warszawa

Postautor: anka, ot tak » 21 lis 2003, 15:24

i jeszcze jest w Na goraco zdjecie z misspolski i w którejs z gazet telewizyjnych jest o Eurowizji i zdjęcie Łez na tle takiej zieloniutkiej trawy
...Dzieci są jak zwierciadła. Odbijają miłość. Jesli daje im się miłość, oddają ją. jeżeli niczego im się nie daje, nie mają czego oddać...
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 21 lis 2003, 15:36

anka, ot tak pisze:i jeszcze jest w Na goraco zdjecie z misspolski i w którejs z gazet telewizyjnych jest o Eurowizji i zdjęcie Łez na tle takiej zieloniutkiej trawy


w którejś? a nie wie ktos dokładniej, w jakiej? bo tych gazet jest mnóstwo, i musiałabym chyba cały dzien spędzić w Empiku, żeby znaleźć.. ;)
Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 21 lis 2003, 15:59

własnie jaka gazeta????ja juz czekam na kolejny zdjecie..juz nie moge sie doczekac kiedy sobie zdjęcie powiesze w pokoju :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
plakat jest fajny , ale te kolorki :wink: :roll: troszke mi sie to nie podoba...ale cieszmy sie ze kolejny plakacik mamy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 1287
Rejestracja: 12 wrz 2003, 20:00
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Ignis » 21 lis 2003, 18:28

Cień Anioła pisze:Nie widziałam żeby ktoś o tym napisał.
Na
pierwszej stronie Bravo jest napisane :
"Rok 2003 popyla (co znaczy słowo "popyla" - płynie :roll: :?: ) szybko i zaraz się skonczy. Wtedy się zastanawiamy, kto w nim rządził - Stacie Orrico, The Rasmus, Ewelina Flinta, Evanescence, Łzy?
Oczywiście wszystkich wymieninych zespołow (wokalistow) są zdjęcia - oprócz Łez :roll: Jestem mile zaskoczona ,że Łezki znalazły się w tym gronie :D

też odrazu to zauwazyłąm i to straszne jak mogli pominąć łzy :cry:
kasieńka pisze:plakat jest fajny , ale te kolorki :wink: :roll: troszke mi sie to nie podoba...ale cieszmy sie ze kolejny plakacik mamy

plakat jest okropny na okładce jest śliczny na takim niebieskim tle a ten w środku okropieństweo te kolory są potworne i wcale aż tak się nie ciesze że mam kolejny plakat bo az mnie rażą te kolory więc go nie powieszę a na następny teraz bedziemy musieli długo czekać :(
Awatar użytkownika
anka, ot tak
Posty: 382
Rejestracja: 07 lip 2003, 22:15
Lokalizacja: warszawa

Postautor: anka, ot tak » 21 lis 2003, 20:05

a mi sie podoba :) bo jest inny od tych wszystkich, które u mnie wiszą, i taki oryginalny :)
...Dzieci są jak zwierciadła. Odbijają miłość. Jesli daje im się miłość, oddają ją. jeżeli niczego im się nie daje, nie mają czego oddać...

Wróć do „Łzy”