Gdynia.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Dark_Lilith
Posty: 2
Rejestracja: 12 cze 2003, 19:16
Lokalizacja: Reda

Gdynia.

Postautor: Dark_Lilith » 21 cze 2003, 18:54

Mam nadzieje że w Gdyni będzie więcej ludzi iże będzie miło :P . Tzn. że nie zdzrzy się nic złego tak jak w Rumii :( . A zabawa będzie jak zawsze na odpowiednim poziomie. A kyo się tam wybiera? Czekam na jakiś odzew. Pa :D
Awatar użytkownika
plucky
Posty: 24
Rejestracja: 07 lut 2003, 5:34
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: plucky » 21 cze 2003, 19:53

Dark Lilith, nie chce sie czepiac, ale jest juz jeden watek o koncercie w Gdyni. Wystarczy, zebys sie tylko troche rozejrzal. A jesli chodzi o sam koncert to na pewno bede!!
To jest ten kraj
popatrz, popatrz, popatrz sam
nietolerancji i znieczulenia raj...
Awatar użytkownika
aero32
Posty: 93
Rejestracja: 31 maja 2003, 18:30
Lokalizacja: Gdynia

bleee

Postautor: aero32 » 21 cze 2003, 20:12

Najwidoczniej już dwa tematy o Gdyni nie wystarczą. Pewnie po koncercie będzie ich z 10 :P
Awatar użytkownika
Aniołek
Posty: 362
Rejestracja: 08 lut 2003, 0:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Postautor: Aniołek » 22 cze 2003, 1:04

Ja też mam nadzieje, że dużo ludzi się zjawi :smile: A co do dobrej zabawy to nie mam wątpliwości, iz takowa będzie. Ja na pewno jade i jeszcze moja kumpela :wink:
I've tried so hard to tell myself that you're gone
and though you're still with me
I've been alone all along


www.natusia17.blog.pl
Awatar użytkownika
Chaos
Posty: 4
Rejestracja: 22 cze 2003, 18:42
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Chaos » 22 cze 2003, 18:49

Spoko miśki, na bank zjawi sie sporo ludu, ja bede napewno ;] Do Zobaczyska. :D
Awatar użytkownika
Madzia
Posty: 24
Rejestracja: 08 lut 2003, 3:14
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Madzia » 23 cze 2003, 3:24

No i oczywiscie mnie nie moze zabraknac :!: :!: :!: :D
Carpe Diem
Awatar użytkownika
aero32
Posty: 93
Rejestracja: 31 maja 2003, 18:30
Lokalizacja: Gdynia

blllleeeeee

Postautor: aero32 » 23 cze 2003, 23:17

eeeee, ja tam idę na ten koncert z niechęcią. Będzie pełno ludzi, którzy nawet pewno nie wiedzą co to są ŁZY. bleee ja tam takiego czegoś nie lubię. Wolę zapłacić jakieś złotówki, ale wiemy, że na taki koncert przychodzą ludzie, którzy chcą na prawdę przyjść, a nie, przychodzą bo jest za darmo. bleee zobaczymy jak będzie, ale pewno napiszę jakiś negatywny opis koncertu. No chyba, że ŁZY jakieś niestandartowe piosenki zagrają i coś więcej niż tylko ŁZY SZCZĘŚCIA ze SŁOŃCA. Poza tym ANIELE MÓJ już jest lepsze. Do tego wszystkiego jeszcze zanosi się na deszcz.
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 24 cze 2003, 1:41

kolega aero ma bardzo optymistyczne podejście do życia jak zauważyłem :wink: ja też swego czasu miałem sceptyczne podejście do koncertów darmowych i charytatywnych...ale to sie zmieniło, m.in./ dlatego ze Łzy bardzo często graja na takich imprezach...po drugie dlatego ze niepotrzebnie przejmujesz sie publika na koncercie-napewno znajdzie się solidna grupa ludzi która sprawi ze będzie naprawdę gorąca atmoswera... a przeciez nie mozesz i nie musisz odpowiadać za nastroje ogółu -ważne żebyś Ty się dobrze bawił..a jezeli ta muzyka sprawia Ci radość to naopewno będziesz :D
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
aero32
Posty: 93
Rejestracja: 31 maja 2003, 18:30
Lokalizacja: Gdynia

koncert fajny, tylko ludzie BU!!!

Postautor: aero32 » 24 cze 2003, 5:45

bleee, DARMOWE KONCERTY SĄ DO DU... Dziesiątki nie potrzebnych ludzi, którzy wpychają się pod scenę, a nawet nie znają piosenek. Dłuższy komentarz jutro napiszę. Dziś mi się nie chce. Jestem za bardzo mokry, z powodu deszczu, którzy się rozszalał na zakończenie koncertu. Jutro będziecie mogli poczytać więcej :P
Awatar użytkownika
Madzia
Posty: 24
Rejestracja: 08 lut 2003, 3:14
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Madzia » 24 cze 2003, 5:53

Heja ludziska. Właśnie wróciłam z koncertu. Jestem cała mokra od deszczu i od wspaniałej zabawy. Udało mi się zebrać sporą paczkę ludzi, którzy bawili się razem ze mną fantastycznie. Nawet deszcz nie był w stanie popsuć mi humoru. Nie ważne, że ze jakieś cztery godzinki muszę wstać do pracy. Dla moich Łezek mogłabym wcale nie kłaść się spać :) Kochani byliście fantastyczni :!: :!: :!: Wiem, że chcieliście grać dłużej, ale ludzie się wysypali z powodu pogody. Niestety pod koniec popsuła się zupełnie. Ale i tak było świetnie. Wybawiłam się dużo lepiej niż w Rumii. Tylko coś spotkanie z koleżanką Natalią nam nie wyszło (pozdrawiam :))

Czekam teraz na powtórke w Gdansku.
Pozdrawiam wszystkich :!: :!: :!: :!:
Carpe Diem
Awatar użytkownika
Chaos
Posty: 4
Rejestracja: 22 cze 2003, 18:42
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Chaos » 24 cze 2003, 6:08

Siemka, ja tez wlasnie wrocilem z koncertu,mokry do majtek, ale nie bede sie rozpisywał jak poprzedniczka, powiem tyle : KOCHAM ŁZY :D
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 24 cze 2003, 6:21

Jak nie bedziesz sie rozpisywal, piszcie więcej o tym :D
Awatar użytkownika
plucky
Posty: 24
Rejestracja: 07 lut 2003, 5:34
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: plucky » 24 cze 2003, 6:23

Swietnie, super, fantastycznie...bylo na prawde fajnie a deszcze dodal tylko uroku temu koncertowi (i 2 piva tez:)) Szkoda, ze tak krotko...z niecierpliwoscia czekam na Gdansk...juz sie umowilismy z kumplem ze wbijamy sie pod scene... :)
To jest ten kraj
popatrz, popatrz, popatrz sam
nietolerancji i znieczulenia raj...
Awatar użytkownika
Aniołek
Posty: 362
Rejestracja: 08 lut 2003, 0:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Postautor: Aniołek » 24 cze 2003, 14:44

Przyszłysmy jak grał jeszcze Skiba...obawiałysmy się, że bedzie długo nas męczył, jednak "inteligentna" piosenka "Skiba z masłem" zakończyła pasjonujący popis :smile: Łzy zagrały dużo piosenek z nowej płyty, ale i starszych nie zabrakło. Pojawiły się: "Trochę wspomnień tamtych dni", "Tak niewiele", "Anka, ot tak", "Jak cukierek", "Twoja, ot tak", "Dla miłości warto", "Oczy szeroko zamknięte", "Łzy szczęścia", "Niebieska sukienka", "Opowiem Wam jej historię", "Anastazja", "Narcyz", "Agnieszka",
"Przebój", "Zdjęcia z wakacji", "Westchnienia i szepty bezwstydne", "Modlitwa". Było pełno ludzi i przez to bardzo duszno. Pomimo ulewnego deszczu prawidziwi fani zostali do samego końca. Wszyscy skakali i było wspaniale, a atmosfere psuli jedynie ci, którzy za duzo wypili. Jednak ilu prawidziwych fanów było, może to jedynie ocenić zespół. My dałyśmy z siebie wszystko, tak, że nawet ludzie ogladali się, patrząc z podziwem jak śpiewamy całe piosenki :wink:

Ligia&Aniołek
I've tried so hard to tell myself that you're gone
and though you're still with me
I've been alone all along


www.natusia17.blog.pl
Awatar użytkownika
plucky
Posty: 24
Rejestracja: 07 lut 2003, 5:34
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: plucky » 24 cze 2003, 16:02

Na mnie tez sie ludzie dziwnie gapili jak sie wydzieralem na glos i skakalem. :D Jedyne co mnie wkurzylo to to, ze jak mial byc bis to ludzie krzyczeli 'Agnieszka'...moim zdaniem wszyscy powinni krzyczec 'Zabij sie' :D
To jest ten kraj
popatrz, popatrz, popatrz sam
nietolerancji i znieczulenia raj...

Wróć do „Koncerty”