Warszawa.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
błoto
Posty: 9
Rejestracja: 31 maja 2004, 20:36
Lokalizacja: .Beznadzieja.
Kontaktowanie:

Postautor: błoto » 11 cze 2004, 14:44

ja ide :lol:
.verdammt beschissen steh ich da.
Awatar użytkownika
ciacho
Członek FFC
Posty: 5977
Rejestracja: 27 mar 2003, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: ciacho » 12 cze 2004, 14:31

No cóż,bawcie się dobrze dzisiaj w Markach (Iguś,Monia :* ),mnie niestety nie będzie.Pozdrówcie Adiego i Ace`a ode mnie sasasa :twisted:
Za nasze miasto i za te barwy, oddamy całe życie swe.
Zwyciężaj dla nas, my zwyciężamy.
Legio Warszawa kocham Cię.
Awatar użytkownika
Ninona
Członek FFC
Posty: 1743
Rejestracja: 03 maja 2003, 21:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Ninona » 12 cze 2004, 15:11

no ozywiście że zamierzamy sie dobrze bawić sesasesa

Jak nie zapomnę to pozdrowię..

Ale kurcze..ta pogoda to mi się niepodobywa :cry:

Ale to nic..trza się bawić <lol>
Obrazek
Awatar użytkownika
ciacho
Członek FFC
Posty: 5977
Rejestracja: 27 mar 2003, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: ciacho » 12 cze 2004, 15:53

No nie mów Monia,że takiego deszczyczku się boisz po ostatnim łzowym koncercie :P
Za nasze miasto i za te barwy, oddamy całe życie swe.
Zwyciężaj dla nas, my zwyciężamy.
Legio Warszawa kocham Cię.
Awatar użytkownika
Elly
Posty: 1350
Rejestracja: 03 lis 2003, 17:40
Lokalizacja: Mosina k/Poznania
Kontaktowanie:

Postautor: Elly » 12 cze 2004, 22:01

Ah właśnie usłyszałam Dla miłości warto :D Dziekuje Łzawuś ;********* Szkoda ze mnie tam nie ma ciałem, ale jestem duchem :D Pozdro ;*
Obrazek
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 12 cze 2004, 22:35

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
wlasnie koncert a ja nie moge tam byc... ale mi to zbilo.... :cry:
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
Christiane
Posty: 311
Rejestracja: 23 paź 2002, 2:54
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Christiane » 13 cze 2004, 1:36

a ja byłam, tym razem trafiłam, nie to co poprzednio :P chociaż i tak nie mogłam znaleźć tego M1, ale w końcu po jakiejś godzinie szukania się udało ;P
ale nie podejmuję sie na razie pisania relacji, może jutro, albo jak ktoś napisze to najwyżej cos dopowiem ;]
pzdr 4 Iga i Ninona, dzięki za transport do domu ;* :]

Do you want to know
Why I keep avoiding your eyes
And why I’m running away?
It’s crazy, I know

I’ve been conceiving you for too long

Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 13 cze 2004, 11:04

RADZĘ PRZEJRZEĆ TEMATY ZANIM OTWORZYSZ NOWY :) :

Igusiaa



Dołączył: 13 Jun 2004
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sun Jun 13, 2004 10:59 Temat postu: Koncert w markach:D

--------------------------------------------------------------------------------

cześć:P Kto był na tym koncercie w markach (pod M!)??
ka oczywiście na nim byłam i było poprostu super:D Świetnie gracie...i co najważniejsz mam autografy:D ale siem cieszę. Mam jedno pytanko: Może mi ktoś powiedzieć czemu na żadnym koncercie nie jest śpiewana piosenka "Czasami, ot tak"?? Bardzo ją lubie a w ciągu miasiąca byłam na trzech koncertach i na żadnym nie została zaśpiewana:( Serdeczne pozdrowienia dla całej ekikpy "Łez" a w szczególności dla Arka
PS.Arek świetnie grasz:D
Sylwia
Awatar użytkownika
Igusiaa
Posty: 3
Rejestracja: 13 cze 2004, 10:42
Lokalizacja: Warszawa

:P

Postautor: Igusiaa » 13 cze 2004, 11:13

Spoko...wiesz nie miałam za bardzo czasu ale następnym razem będę przeglądała:P
:D
Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 1287
Rejestracja: 12 wrz 2003, 20:00
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Ignis » 13 cze 2004, 12:05

nowa trasa koncertowa nie przewiduje piosenki "Czasami, ot tak" wiec raczej prędko na koncercie jej nie usłyszysz
Awatar użytkownika
Ninona
Członek FFC
Posty: 1743
Rejestracja: 03 maja 2003, 21:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Ninona » 13 cze 2004, 12:09

poza tym znowu na bis nie było Słońca :cry:
No ale cóż..mimo bardzo bardzo przypadkowej publiczności w wieku hmm..od dzieci w wózku do starych bab z siatami w których miały ser..bawiłam się świetnie :D..a relacja..może później..narazie macie do czytania notkę na blogu( nie ma to jak reklama;p)
Obrazek
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 13 cze 2004, 13:53

ej no... nie bądzcie tacy, napiszcie relacje jakas, jestem ciekawa, nooo;D
Awatar użytkownika
Igusiaa
Posty: 3
Rejestracja: 13 cze 2004, 10:42
Lokalizacja: Warszawa

:D

Postautor: Igusiaa » 13 cze 2004, 14:11

Było naprawde cudownie...i Arek się do mnie uśmiechał:P
:D
Awatar użytkownika
Christiane
Posty: 311
Rejestracja: 23 paź 2002, 2:54
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Christiane » 13 cze 2004, 14:14

Igusiaa - ale szpan ;P

co do relacji - mi się nie chce.. ;PP

ale baby z siatami były spox ;D albo jakies panienki w różowych klapkach.. niechcący na jedną nadepnęłam glanem.. ojej ;P

Do you want to know
Why I keep avoiding your eyes
And why I’m running away?
It’s crazy, I know

I’ve been conceiving you for too long

Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 1287
Rejestracja: 12 wrz 2003, 20:00
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Ignis » 13 cze 2004, 14:22

ja napisze dzisiaj chyba, ale pewnie dam tylko na bloga, żeby potem nie było że ide na łątwizne i sciągam z forum : P
pewnie pojawi sie jutro, to zalezy od nastroju :wink:

Wróć do „Koncerty”