Bydgoszcz.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 20 paź 2003, 14:21

ja sie potem rozpisze! chcialbym sie dowiedziec z kim wracalem w nocy taxi bo malo pamietam! dzieki marek za udana zabawe reszta podziekowan pojzniej! cieni mial legitymacje na szyji!
prawie policja mnie zatrzy,la ale to szczegol maly! bylo mocno alkoholowo! szczegoly pozniej! ale glowa do teraz boli!
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 20 paź 2003, 14:32

Vampirzyca pisze:hm, a ja mam takie pytanie dotyczące koncertu.. a raczej ludzi z FFC, którzy na nim byli. Kto z Was miał zawieszoną na szyji legitymacje, czarny płaszcz, włosy do ramion, i po wyjściu z Bravo mówił coś w stylu "nie wiem skąd ona mnie zna"? ;) bo widziałam kogoś takiego :D stałam akurat obok z koleżanką :)

Hmmm to chyba byłam ja :D tylko ,że miałam ciemnozieloną kurtkę więc nie jestem pewna ale jako jedyna miałam zawieszoną legitke FFC.

Napisałam z połowe relacji i gdzieś mi wsiąkła na kompie :?

No więc od początku:
Po 11 spotkaliśmy się z Po prostu ja na stacji pkp, później chodziliśmy zwiedzaliśmy empik i o 15 odebraliśmy Tomasa z dworca.W Bydgoszy spotkało nas wiele atrkacji turystycznych: pochód z balonikami,opera na starym miescie :P i chodzące reklamy tpsa.Przed 16 byliśmy w empiku gdzie niestety sie dowiedzielismy, że Łzowy busik się popsuł :cry: Ale później wszystko się zrekopensowało.Dołączyli do nas benek magda89 i Joola wraz z kolezankami.Pobrikaliśmy sobie do pubu gdzie była sesja zdjęciowa :wink: i Joola chciała komuś podprowadzić kurtke :P
Koło 19 udaliśmy się (tzn. ja mar-r i ppj) w stronę konklubu Brawo gdzie był koncert.W trakcie czekania na bilety dostaliśmy telefon od benka ,ze spisuje Ich policja :P
W końcu gdy dostaliśmy się do środka no i zaczął się koncert.Musze
powiedzieć,że był inny niż wszystkie.Jak zwykle zagrali 'Dla miłości,warto' , 'Westchnienia i szepty bezwstydne' , 'Łzy szczęścia', 'Zdjęcia z wakacji' , 'Narcyz' , 'Agnieszka', 'Przeboj', 'Niebieska sukienka', 'Opowiem Wam Jej Historię', Modlitwa', 'Anastazja', ' Trochę wspomnień', 'Anka', 'Tak niewiele', 'Cukierek', 'Oczy' no i na bis o dziwo 'Słońce', 'Winogrona' no i na koniec 'Jestem Jaka Jestem'.W trakcie koncertu Ania wzięła jakąś dziewczynę na scenę i spiewały razem 'Przebój', gdy zaczynała się 'Agnieszka' z benkiem zaczęliśmy śpiewac a cała sala razem z nami i tak to Ania śpiewała od połowy :) .Stałam przy samiutkiej scenie gdzie miałam Arka i Rafała na wyciągnięcie ręki no i też Anię.Mam Arka zdjęcie jak sobie pije piwko podczas koncertu :) Na koniec wyszli do nas Adrian i na chwile Adam z treścią, że mamy iśc do 'Kredensu' , a więc poszliśmy.Niestety ochroniarze mieli mieszane uczucia co do nas.Wyszedł do nas Arek (chyba z godzine gadaliśmy) narysował mi samolot na plecaku (Jego myśl przewodnia z przedszkola), podobno jeszcze był stół i owoce, których nie było widać :P .Dowiedzieliśmy się paru ciekawych rzeczy.Jak to Arek uczył sie całą drogę słówka "zdeaktualizowało" i w końcu mogł je powiedziec :D No i niestety na poprzedniej imprezie zgubił telefon.Później poszliśmy odprowadzic Tomasa na pkp i w drodze powrotnej zadzwonił Adi z wieścią ,że jednak Pan ochroaniarz zmienił zdanie.Weszliśmy do klubu i zabawa po krótkiej chwili zaczęła się rozkręcać (co ten alkohol robi z człowieka :wink: ) Marek wciąż gadał z Rafałem, Joola z kolezankami z Dawidem,a ja z Po prostu ja z Adim. Benek robił każdemu pół godzinne wykłady na temat jak On to nie wierzy,że siedzi 30 cm (38 :P ) od Adriana.I tak powtarzał każdemu po 10 razy co pare minut (pewno niewiele z tego pamięta :P ).Adi był bardzo rozrywkowy podczas całego wieczoru.Tańczyliśmy na dyskotece ,śpiewał nam 'To ja narciarz się nazywam' i 'lalalalalalalalalala', mrożony lód latał po całej sali :wink: to nic ,że byłam cała mokra :) , a Joola została oblana wódką.Dostałam pamiątke od Adika, Aniu- 'darowanemu się nie zagląda w żeby' :twisted: Benek chodził i każdego prosił o numer telefonu
-Ale Adi daj mi w koncu ten numer
-No zapisuj, ale będziesz miał na bezpłatny - 0 800 . . .
Było wiele kombinacji np. na końcu 2a ,lub trzy cyfry za dużo czy jedna za mało :P Ale to nie stanowiło problemu.
Słuchaliśmy historii jak to Adi zaczynał swoją przygodę z klawiszami, jak to
Karina pięknie grała na fortepianie.Była również whisky z szynką :lol: i ciągła walka na lód.Po woli trzeba było się zbierać (tzn. było chyba koło 3 a byliśmy tam od 23 czy 00).Pierwszą taksówka pojechał Adi a druga ja ,mar-r i Dawid.Więc taksówkarz jechał za Adrianem ,bo nikt nie wiedział do którego jedziemy hotelu.Dzowniliśmy 3 razy żeby się dowiedzieć gdzie mamy się zjawić i okazało się ,że jest to zupełnie w odległą strone.Dawid się uparł na Orbisonowski hotel 'A macie tu Orbisownowski hotel, tak?No to jedziemy', biedny Pan taksówkarz nie wiedział co ma robić :P Pytał się 'A Wy to z jakiegoś zespołu jesteście?" , 'Tak z Ich3 - zna Pan?,Wiśniewski się zachlał i dlatego wracamy sami'. W końcu wylądowaliśmy w hotelu Logan ,tam jeszcze Adriana nie było-okazło się ,że odwoził Po prostu szaloną i Benkasumina :P do domu (stąd jechali w inną stronę, a my za Nimi).
Siedzieliśmy sobie w hotelowym pokoju tzn ja (Cień Diabła), mar-r, Adi,
Dawid, Diler i Neptun.Słuchaliśmy opowieści jak to Krzykała był w Kenii Bogiem :D Jak to Adi się zastnawiał na koncercie czy to sen czy jawa i oglądaliśmy tvn.O 5 poszliśmy spać, nie wiem czemu zespół musiał wstawać o 8 skoro koncert w Olsztynie został odowołany.O 21 byłam w domu.

Podsumowując był to mój 8 koncert i to nawet była chyba lepsza zabawa jak
na ognisku.Tam był alkohol a tu wszyscy go poszukiwali na stole, niestety już wszystko było wypite :lol:
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 20 paź 2003, 14:52

ile ?21 piosenek? bylem i nie wiem! ale wydawalo sie mniej!
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 20 paź 2003, 15:02

fajna recenzja! z kim wracalem, taxi???
beneksumina! na koncu bylem troche pijany!
38 cm od nich bylem! rafal zajebiscie pil! :)
fajnie bylo poznac szczecin!
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 20 paź 2003, 15:42

benektorun pisze:ile ?21 piosenek? bylem i nie wiem! ale wydawalo sie mniej!

Mi tez ale tyle się naliczyłam.Nie pamiętam 'Naryca' ,ale podobno był.A co z resztą to nie wiem :roll:
benektorun pisze:fajna recenzja! z kim wracalem, taxi???

[b]Z Po prostu szaloną :P

benektorun pisze:beneksumina! na koncu bylem troche pijany!

Trochę?To mało powiedziane :wink:
benektorun pisze:38 cm od nich bylem!

Ty twierdziłeś, że 30 ,a Adi ,że 38 :P
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 20 paź 2003, 15:54

Cień Anioła pisze:[-No zapisuj, ale będziesz miał na bezpłatny - 0 800 . . .

We Wrocławiu podawał 0 - 700 ;)
Awatar użytkownika
magda89
Posty: 557
Rejestracja: 29 cze 2003, 2:28
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: magda89 » 20 paź 2003, 16:31

A JA DZISIAJ WYWOLALAM SOBIE ZDJECIA Z KONCERTU: I JESTEM CIEKAWA O CZYM ANIA WYSZKONI TAK MARZY NA ZDJECIU ZE MNA :twisted:
..::Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie,::..
..::Ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku::..


www.cien-zablakanej-duszy.pl
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 20 paź 2003, 17:30

Justysia pisze:
Cień Anioła pisze:-No zapisuj, ale będziesz miał na bezpłatny - 0 800 . . .

We Wrocławiu podawał 0 - 700 ;)

0 700 też było i było 696, 507 i setki innych numerów :D
Awatar użytkownika
mar-r
Posty: 4485
Rejestracja: 04 maja 2003, 18:11
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: mar-r » 20 paź 2003, 18:06

śliczna recenzja Kasiu:D. Z tekstu o Ich3 brechtam się do tej pory, było mocno alkoholowo i fajnie jak nigdy..
Benek, ja też umieram, główka mnie boli masakrycznie:)
Podobno są granice głupoty - to nieprawda
Awatar użytkownika
po prostu ja
Posty: 1375
Rejestracja: 07 gru 2002, 3:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: po prostu ja » 20 paź 2003, 19:09

no to ja tez sie pokusze o recencje.

odebralam Cienia i Marka z dworca w wielkim stresie czy sie poznamy :) ale biedronki na glanie zrobily swoje :)

po przemierzeniu trasy dworzec - stary rynek, ew. empik jakies 1234 razy spotkalismy sie z reszta - Tomasem, Magda, Jooola z kolzankami i w ogole :) niestety z podpisywania plyt w Emipku wiele nie wyszlo, no ale coz. poszlismy na koncert. a, po drodze jeszcze zaliczylismy pub cytadela, gdzie pogadalismy, porobilismy zdjecia i ogolnie dobrze sie bawilismy. a ja zarobilam zapalniczke z dedykacja od Marka mar-r :) (dzieki)

poszlismy na koncert. o koncercie zostalo wsytzsko opisane, wiec moze odpuszcze.

pozniej chcielismy wejsc z zespolem do klubu Kredens, ale nie chciano nas wpuscic, bo byly osoby przed 21 rokiem zycia i w ogole sie chyba nie spodobalismy bramkarzowi. ale wyszedl do nas na moment Adam z Adim, a na dluuuuuuuugasna chwile Arek. Arek z nami posiedzial z godzine jesli nie wiecej. i pozyczyl mi swoja kurtke, ktora byla bardzo ciezka niestety. ale dzieeeekuje bardzo, byla cieplutka :) pozniej odtsawilismy Tomasa na dworzec (sorry, ze musiales biec, ale sam wiesz jak nam szlo zebranie sie na ten dworzec. wsyztsko przez Arka!! :twisted: )

ciag dalszy ( w skladzie pomniejszonym o Magde89 i Tomasa) impreza toczyla sie dalej w Kredensie. a dzialo sie tam, oj, dzialo... Adi sobie spiewal, tanczyl (??) ze mna i z Cieniem i z Jola bodajze. nie chcial niestety zjesc szyneczki, to dostal ja do whisky, i bardzo chetnie pakowal mi i Cieniowi lod za koszulki (i majteczki - podobno :twisted: ). pol godziny toczyla sie dyskusja czy dla milosci warto czy nie warto. stanelo na tym, ze nie warto, ale w chwili, gdy wspomniana zostala Martusia to od razu stwierdzil ze Wwarto (widzisz Martusia, jak Adrian Cie kocha??) benek ogolnie po wiekszej dawce alkoholu zaczal sie zwierzac, ze stoi obok Adiego/Rafala/Dawida - w zaleznosci do kogo akurat mowil. i ogolnie zespol jest ideologia jego zycia, ze zawsze moga na nich liczyc i w ogole :)

niestety o 3 trzeba bylo zaczac sie zwijac. Cieniu i Marek pojechali z Dawidem, natomiast ja z benkiem z Adim. Adrian zaczal szukac smsa gdzie byl adres hotelu (Dawid pojechal za nami). szuka, szuka, szuka i na koniec poszedl text "hotel ulica siedlecka(??), jutrzejszy konceert odwolany pobudka o 8.00. no to jutro nie gramy, fajnie, nie?? (i puka w tym momencie kierowce po rece) o, przepraszam, hotel na siedleckiej (jak sie Adi zorientowal, ze nie gada do nikogo z zespolu)" odwiozl mnie i benka na miejsce, po drodze gadjac z kierowca "a gdzie my wlasciwie jestesmy??" potem "graliscie juz tu kiedys?" na to Adrian "Ania, gralismy juz tu kiedys??" dotarlam do domu i poszlam spac. nastepnego dnia spotkalam sie jesczez z Cieniem i Markiem, ale atmosfera byla raczej senna - ciekaqwe dlaczego. ale i tak super bylo :D dzieki wam wsyztskim, ze byliscie :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 20 paź 2003, 19:14

po prostu ja pisze:spotkalismy sie z reszta - Tomasem, Magda, Jooola z kolzankami

Gdzieś Benka Aniu zgubiłaś.I Joole trochę pogrubiłaś :P Fajna relacja :D
Awatar użytkownika
po prostu ja
Posty: 1375
Rejestracja: 07 gru 2002, 3:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: po prostu ja » 20 paź 2003, 20:01

Cień Anioła pisze:
po prostu ja pisze:spotkalismy sie z reszta - Tomasem, Magda, Jooola z kolzankami

Gdzieś Benka Aniu zgubiłaś.I Joole trochę pogrubiłaś :P Fajna relacja :D


mam taka cicha nadzieje, ze Joola sie nie obrazi i kiedy juz bedzie miala dostep do neta tez cosik napisze. to samo Magda, Benek i moze kolezanki Jooli??

a tak mi sie jesczez przypomnial. normalnie, dostalam super prezent od Adriana. przemoczona chusteczka higieniczna. pamietajcie - darowanemu koniowi w zeby sie nie zaglada :D a Cieniu dostala korek :) caly zespol mial dostac biedroneczki, ale niesety je zgubilam. dostal Adrian - i zgubil (jak mogles!!) i dostal Arek. ale nie wiem czy zgubil :)
Obrazek
Awatar użytkownika
iwonkax
Posty: 1723
Rejestracja: 10 maja 2003, 4:05
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Postautor: iwonkax » 20 paź 2003, 20:05

mar-r pisze: Z tekstu o Ich3 brechtam się do tej pory,
Hehe a ja jak czytałam recenzje i to przeczytałam to nie mogłam ze smiechu :D Biedny pan taksówkarz :P
Tutaj miejsce gdzie jest dobrze
Tutaj aksamitny spokój...
Awatar użytkownika
mar-r
Posty: 4485
Rejestracja: 04 maja 2003, 18:11
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: mar-r » 20 paź 2003, 22:14

To był tekst wieczoru dla mnie, Dawid mnie rozwalił, My som Ich 3, Michał sie schloł jak bela, jadymy do hotela:D
Podobno są granice głupoty - to nieprawda
Awatar użytkownika
Łukaszo
Członek FFC
Posty: 1090
Rejestracja: 17 gru 2002, 23:53
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Łukaszo » 21 paź 2003, 11:32

mar-r pisze: My som Ich 3, Michał sie schloł jak bela, jadymy do hotela:D


BUUAHAHAHAHA :!: :!: :!: PRAWIE SPADŁEM Z FOTELA JAK TO PRZECZYTAŁEM :D HEHEHE :!: DOBRE KURDE :D
"Zanim jednak mnie potępisz - stań przed lustrem, popatrz w siebie - i zastanów się przez chwile, czy nie jestem cząstką Ciebie.."

Wróć do „Koncerty”