Urodziny Oli.

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 623
Rejestracja: 17 lip 2002, 3:36
Lokalizacja: Huta (województwo wielkopolskie)
Kontaktowanie:

Postautor: Jędrek » 17 lip 2003, 11:58

Popieram pomysł Martynki_pajączka i dałączam się do życzeń. Sto lat , sto lat i czego sobie tylko życzycie. :):):):):):):):):):):):)
Ktoś spalił ogrody z naszymi snami
Wyrwał korzenie marzeń
Podeptane kwiaty naszych rozkoszy
Marnieją samotnie
Mówiłem - tak nie może być
List z raju
www.sluah.blog.pl
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 19 lip 2003, 16:46

Również dołączam się do życzeń.Wszystkiego NAAAAJJJJJ ;* Ale wiecie co...jeśli za każdym razem ma powstać temat na czyjeś urodziny to znów będzie śmietnik.Więc może jeden uniwersalny :?:
Awatar użytkownika
Martynka_Pajonczek
Posty: 529
Rejestracja: 27 mar 2003, 21:53
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka_Pajonczek » 19 lip 2003, 23:44

Cień Anioła pisze:Ale wiecie co...jeśli za każdym razem ma powstać temat na czyjeś urodziny to znów będzie śmietnik.Więc może jeden uniwersalny :?:


Kasia wlasnei napisalam to w tym temacie ;) tylko nie widze opini jak na razie tylko Ty i Jedrek...
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 20 lip 2003, 21:11

A mi sie wydaje,że solenizantowi będzie milej, że ktoś o nim pamiętał i założy osobny temat...
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 20 lip 2003, 21:29

Dokladnie, nie robmy juz az takiej przeady z tym "niesmieceniem" bo naprawde popadniemy w jakas paranoje itp... urodziny sa raz w roku :)
Awatar użytkownika
Martynka_Pajonczek
Posty: 529
Rejestracja: 27 mar 2003, 21:53
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka_Pajonczek » 20 lip 2003, 21:30

A jak ktos bedzie goscil pare lat to juz na zawsze bedzie mial swoj temat ;)
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 20 lip 2003, 21:39

Hehe no skoro tak :D to sie zgadzam :)
Awatar użytkownika
iwan
Posty: 797
Rejestracja: 13 sie 2002, 6:27
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Postautor: iwan » 21 lip 2003, 0:21

Spoźnione wszystkiego naj ale szczere :**********************
====> Śpieszmy się kochać ludzi-tak szybko odchodzą... <====
Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 21 lip 2003, 8:32

W urodziny twoje,życze ci serce moje :wink: ,milosci
i kochania az do samego zwariowania,niech kazdy poranek słoncem ciebie wita. :mrgreen:. :mrgreen:. :mrgreen:


WSZYTKIEGO NAJLEPSZEGO ANIU :D :D :D :!: :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
Martynka_Pajonczek
Posty: 529
Rejestracja: 27 mar 2003, 21:53
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka_Pajonczek » 21 lip 2003, 22:32

hę.... :roll: Czy mi sie wydaje czy Ania ma swoj temat? :roll: hmmm..... a moze mi sie tylko wydaje ,ale ich jest nawet wiecej.... Wiec po co wtarabaniac sie w temat Oli?
Awatar użytkownika
Patryk_Trans
Posty: 15
Rejestracja: 08 cze 2003, 22:27
Lokalizacja: Legionowo

Postautor: Patryk_Trans » 22 lip 2003, 9:16

Wszystkiego najlepszego. Wielu pogodnych dni w Twoim życiu i spełnienia marzeń :P
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 22 lip 2003, 14:21

Ech... ja to jak zwykle spóźniona :/ Przepraszam wszystkich, ale spowodu remontu w domu, nie mam jak przeglądać forum... wszystkich tematów na raz nie dam rady... :( Wybaczcie :*
Oleńka... moja kochana.... wszystkiego dobrego, zdrówka... szczęście... byś spełniła swoje najskrytsze marzenia (nie tylko te, ale wszystkie), byś miała życie pełne szczęścia, by ludzie którzy Cię oataczają byli dla Ciebie mili, sympatyczni i w ogóle niepowtarzalni pod tym najlepszym względem :) Po prostu.... całusy ode mnie i naj naj naj!!!!!!!!!!!!! :* :* :*

Wróć do „Różne czyli Inne”