JAKA TO MELODIA....

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 533
Rejestracja: 03 gru 2002, 1:16
Lokalizacja: Stargard

Postautor: sliwka » 13 wrz 2003, 13:03

widzialam ten wystep...nie od poczatku na szczescie...ale tak szczerze mowiac to poplakalam sie ze smiechu...a moze z rozpaczy? :P
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 13 wrz 2003, 16:57

Jeśli chodzi o brak informacji na stronie o występie w programie JAKA TO MELODIA to telewizja nie powiadami Kariny o emisji danych programów (bo często montaż trwa dłużej niż trwać powinien) więc i ja nie jestem w stanie powiadomić Was (choć na chacie dzień wcześniej rzeczywiście zasugerowałam, że możliwe że Łzy będą w najbliższych 4 odcinkach programu.

Więc dla zainteresowanych:
13,14,15 WRZEŚNIA JAKA TO MELODIA Z UDZIAŁEM ŁEZ :D

Co do utworów jakie będą (choć nie znam kolejności) to zaśpiewają:
OCZY SZEROKO ZAMKNIĘTE
TROCHĘ WSPOMNIEŃ
JESTEM JAKA JESTEM

A że z playbacku....to jest to wytłumaczalne bo jeśli chodzi o studiu gdzie nagrywany jest progrma to ABSOLUTNIE nie jest to studio do wykonywania utworów live....zresztą każdy artysta zapraszany do tego programu nie ma właściwie wyboru.


Też uważam że pomysł bez większego sensu...
Łzy zaczynają postępować wg taktyki: nie ważne jak mówią byleby mówili... w JTM będą "zapchajdziurą"... a chyba nie o to chodzi żeby się sprowadzać do roli keczupu?


A ja wprost przeciwnie....pomimo tego, że słucham Łez od powstania ich to ogromnie mnie cieszy za każdym razem gdy Ich mam okazję oglądać w telewizji.....i kompletnie mi to nie przeszkadza co to za program.......bo ja raczej patrzę na to, że to najpierw tv publiczna powiedziała Łzom NIE.....gdy teraz sami się pchają do Nich .....jak nie drzwiami to oknem :wink: .....a pojęcia "zapchajdziura" tu nie jest kompletnie na miejscu bo program ma na celu znajomość muzyki......a uwieńczeniem tego jest występ gwiazdy.....a że była tam Paschalska (kłania sie odrobina tematu TOLERANCJA).....cóż z tego......była też Edyta Górniak.....Maryla Rodowicz.....więc kompletnie nie rozumiem dlaczego by tam miało nie być i Łez :roll:
Sylwia
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 13 wrz 2003, 19:35

Najbardziej to mi się spodobał ten facet którego pokazali zaraz po zakończeniu piosenki.Ten rozmarzony wzrok i ten żel na włosach..... :lol:
A co do zespołu - wcale nie wyszli źle, podobało mi się, nawet bardzo :)
Jedyny pozytywny punkt tego programu :P
Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 13 wrz 2003, 20:01

Dzisiaj tez niezły występp dali :wink: :D Ania ładnie ubrana , Adaś i reszta tez :wink: :D Fajnie było :wink: :D I jeszcze Jutro i w poniedziałek :wink: Ale ten gościu co wygrał to niezły był , kosił wszystkich nikt nie miał z Nim szans :twisted: Podziwiam Go :lol:

Ps:Adaś ładnie Cui w tych włosach i kolorze :lol: :D
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2003, 20:06 przez kasieńka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
nula
Posty: 220
Rejestracja: 09 maja 2003, 22:31
Lokalizacja: Wschowa

Postautor: nula » 13 wrz 2003, 20:04

ja niestety dzisiaj nie widziałam odcinka przeoczyłam
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 13 wrz 2003, 20:22

Ania była ładnie ubrana.Mam jej zdjęcie w galerii FFC w tym samym stroju :arrow: http://ffc.lzy.pl/galerie/292/15.jpg
Występ fajny, ale i tak tego programu nie lubie.I ten facet na końcu był najlepszy :P
Awatar użytkownika
elkeron
Posty: 47
Rejestracja: 30 sie 2003, 10:05
Lokalizacja: Jaworzno
Kontaktowanie:

trochę wspomnień, tamtych dni...

Postautor: elkeron » 13 wrz 2003, 20:42

hmmm... akurat oglądałem sobie tvp1, a tu nagle łezki w "jakiej to melodii"... :] bardzo fajnie, tylko szkoda, że wcześniej o tym nie wiedziałem...
występ bardzo fajny, szkoda tylko, że z plejbeku... :?
a tak poza tym, to chyba zacznę oglądać ten program, choć - nie ukrywam - do tej pory zbytnio za nim nie przepadałem...
Łzy, Łzy, Łzy, Łezki, Łzy...
Niech płyną...
:cry:
Awatar użytkownika
anka, ot tak
Posty: 382
Rejestracja: 07 lip 2003, 22:15
Lokalizacja: warszawa

Postautor: anka, ot tak » 13 wrz 2003, 20:55

ja oczywiście przegapić musiałam, trafiłam na sam koniec "troche wspomnień", nagrane mam dosłownie kilka sekund :(:(:(:(
...Dzieci są jak zwierciadła. Odbijają miłość. Jesli daje im się miłość, oddają ją. jeżeli niczego im się nie daje, nie mają czego oddać...
Awatar użytkownika
Qbiak
Posty: 663
Rejestracja: 13 lip 2003, 3:16
Lokalizacja: Siemianowice

Postautor: Qbiak » 13 wrz 2003, 20:56

Dzisiaj mialem przyjemnosc ogladac program "Jaka to melodia" - dzieki Tobie Cieniu :* i jedyna czesc jaka mi sie podobala to byl wystep Łez. Ogolnie musze powiedziec ze program ten wedlug mnie jest beznadziejny i do kitu. Niestety Łezki zagraly z playbacku, chociaz nie bylo to dla mnie zbyt duze zaskoczenie, bo ostatnio niestety coraz czesciej im sie to zdarza :( Szkoda ze az tak przesadnie... Adam - ktory nie mial nawet kabla w gitarce i ta jego solowka pod koniec wedlug mnie troszke sie rozjechala... Dawid na wspanialej "perkusji" :lol: Ale co tam... nie mam zamiaru sie czepiac. Najwazniejsze ze byli sliczni jak zawsze no w szczegolnosci Ania :) Na zywo to bede mial za tydzien w Czeladzi, a jutro i pojutrze zadowole sie playbackiem. Ale Adam na milosc boska - nastepnym razem wsadz kabelek do gniazda gitarki :)))
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 13 wrz 2003, 22:09

Co do playbacku....wyjaśniłam wyżej w poście.....a co do występu w tym programie......mnie zawsze cieszy Ich oglądać w TV :P
Sylwia
Awatar użytkownika
Qbiak
Posty: 663
Rejestracja: 13 lip 2003, 3:16
Lokalizacja: Siemianowice

Postautor: Qbiak » 13 wrz 2003, 22:14

Sylwia pisze:Co do playbacku....wyjaśniłam wyżej w poście.....a co do występu w tym programie......mnie zawsze cieszy Ich oglądać w TV :P

Ja sie wcale nie czepiam :P A ogladanie ich w TV tez mnie zawsze cieszy zreszta nie tylko w TV - wole na zywo jednak :lol:
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 13 wrz 2003, 22:33

dziś mi sie podobało o wiele bardziej niż wczoraj. wszystko bez większych zarzutów. nie zmienia to mojego podejścia do programu. ale nie ważne. jeszcze jutro trzeba nagrać.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 13 wrz 2003, 22:34

Jak już mówiłam Adrian mnie rozwalił :lol: Próbowal ukryć to,że tak naprawde nie patrzył do kamery :twisted: Ale śledził ją dzielnie :lol: :twisted: I ten samotny Arek z tyłu :lol:
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
anka, ot tak
Posty: 382
Rejestracja: 07 lip 2003, 22:15
Lokalizacja: warszawa

Postautor: anka, ot tak » 13 wrz 2003, 22:40

"dziś mi sie podobało o wiele bardziej niż wczoraj."

Czemu ja o niczym nie wiem ?!!!! To było pytanie retoryczne. Ale, wczoraj też Łzy były? A wiecie dokładniej w ilu programach jeszcze będą?
...Dzieci są jak zwierciadła. Odbijają miłość. Jesli daje im się miłość, oddają ją. jeżeli niczego im się nie daje, nie mają czego oddać...
ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 13 wrz 2003, 23:09

hmm... chyba jeszcze tylko jutro... bo 15, w poniedzialek, nie ma tego programu...

Wróć do „Łzy”