Jastrzębie.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
iwan
Posty: 797
Rejestracja: 13 sie 2002, 6:27
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Postautor: iwan » 13 paź 2003, 3:21

Ja licze na II czesci na obecnosc Grzesia :D :D :D Grzesiu jak mozesz przywiez.... ty wiesz co, co miales ostatnio hyhy tyko wiecej :P
====> Śpieszmy się kochać ludzi-tak szybko odchodzą... <====
Awatar użytkownika
Kajo
Posty: 1162
Rejestracja: 02 lip 2002, 5:46
Lokalizacja: Racibórz

Postautor: Kajo » 13 paź 2003, 14:39

iwan pisze: Ja licze na II czesci na obecnosc Grzesia :D :D :D Grzesiu jak mozesz przywiez.... ty wiesz co, co miales ostatnio hyhy tyko wiecej :P

No wlasnie Slawek, mysmy se nie żarajali :P Ale jeszcze napewno bedzie okazja, a jak nie to alkohol tez jest good :twisted:
Awatar użytkownika
Syriel
Posty: 2311
Rejestracja: 27 sie 2002, 17:28
Lokalizacja: Jaworzno/Kraków

Postautor: Syriel » 13 paź 2003, 16:46

Kajo pisze:
iwan pisze: Ja licze na II czesci na obecnosc Grzesia :D :D :D Grzesiu jak mozesz przywiez.... ty wiesz co, co miales ostatnio hyhy tyko wiecej :P

No wlasnie Slawek, mysmy se nie żarajali :P Ale jeszcze napewno bedzie okazja, a jak nie to alkohol tez jest good :twisted:


Co za żule.... :twisted: :wink:
Awatar użytkownika
iwan
Posty: 797
Rejestracja: 13 sie 2002, 6:27
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Postautor: iwan » 13 paź 2003, 23:58

:twisted: zule powiadasz :twisted:
A cio do takich rozmow to nie tu bo sie pewne osoby wkurzaja :twisted: a nie wiadomo kto to czyta :P Grzesiek i Kajo odezwijcie sie na gg to cos tam ustalomy :P
====> Śpieszmy się kochać ludzi-tak szybko odchodzą... <====
Awatar użytkownika
Kajo
Posty: 1162
Rejestracja: 02 lip 2002, 5:46
Lokalizacja: Racibórz

Postautor: Kajo » 17 paź 2003, 7:54

No niestety mnie nie bedzie :cry: Zycze wam ladnej pogody i dobrej zabawy :wink:
Awatar użytkownika
iwan
Posty: 797
Rejestracja: 13 sie 2002, 6:27
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Postautor: iwan » 17 paź 2003, 10:39

Kurcze towarzycho sie nam rozkrusza... :roll: Ja osobiscie nie wiem czy bede-najwiekszy problem -kasa eh... :(
====> Śpieszmy się kochać ludzi-tak szybko odchodzą... <====
Awatar użytkownika
Lewis
Posty: 70
Rejestracja: 12 cze 2003, 14:48
Lokalizacja: Piekary Śląskie

e-e

Postautor: Lewis » 17 paź 2003, 10:57

Niestety mnie rowniez niebedzie,z powodu pilnego wyjazdu w sobote w sprawie interesow !!
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 17 paź 2003, 11:42

II CZĘŚĆ OPLAKATOWANIA RYBNIKA PRZEZ FFC.
JUTRO O 15.00 FFC SPOTYKAMY SIĘ NA RYNKU POD FONTANNĄ.JUTRZEJSZĄ AKCJĄ DYRYGOWAĆ BĘDZIE DOROTA WIĘC PROSZĘ SIĘ JEJ SŁUCHAĆ.JA ZE SARĄ BĘDĘ NA WAS CZEKAĆ W DOMKU (MUSZĘ TĘ HERBATKĘ WAM ZROBIĆ :P ).ZABRAĆ ZE SOBĄ OK.3 ZŁ I UŚMIECH NA BUZI OBOWIĄZKOWO.
PLANOWANY KONIEC IMPREZY OK.20.DO ZOBACZENIA :wink:

Ps.To akcja TYLKO dla FFC......koszulek już nie musicie mieć....ale mam nadzieję że na kurteczkach legitymacje będą. :twisted:
Sylwia
Awatar użytkownika
mandragora
Posty: 41
Rejestracja: 11 lut 2003, 3:14

Postautor: mandragora » 17 paź 2003, 12:01

ze zabiore głos... w 1 poscie tego tematu powiedziałaś...''NAJWIERNIEJSZYCH FANÓW CZYLI... FFC '' to że ktos nie nalezy do ffc nie oznacza to że słucha łez mniej lub zna sie na ich muzyce mniej j niz ci którzy do ffc naleza

AKCJA TYLKO dla ffc ... śmieszne
,,Choć wszyscy zapłacza to NIC sie nie zmnieni...''
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 17 paź 2003, 12:08

AKCJA TYLKO dla ffc ... śmieszne


Doszukujesz się "dziury w całym"....FFC bierze udział w różnych akcjach więc m.in.do takich należy plakatowanie.....wolę żeby ludzie z ulicy nie kleili plakatów (jeśli rozumiesz o co chodzi) bo to są właśnie obowiązki połączone z mimi zlotami które FFC ma w regulaminie.
Na koncert może przyjść każdy zainteresowany i chętny...natomiast w takich akcjach jak TA....np.przywilej należy właśnie do fan-clubowiczów.

A co do I posta.....to czemu Cię to tak zabolało....dla mnie FFC to zawsze będą NAJWERNIEJSI FANI......którzy potrafią w ciągu miesiąca przejechać np.kilkaset kilomerów....żeby w każdy weekend wakcji być na koncercie ukochanego zespołu.....
Sylwia
Awatar użytkownika
Łukaszo
Członek FFC
Posty: 1090
Rejestracja: 17 gru 2002, 23:53
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Łukaszo » 17 paź 2003, 17:24

A TE 3 ZŁOTE TO NA CO :?: NA CUKIER? :P :wink:
"Zanim jednak mnie potępisz - stań przed lustrem, popatrz w siebie - i zastanów się przez chwile, czy nie jestem cząstką Ciebie.."
Awatar użytkownika
Ewelina(Ewka)
Posty: 576
Rejestracja: 05 paź 2002, 2:32

Postautor: Ewelina(Ewka) » 17 paź 2003, 22:27

Mnie niestety na koncercie nie będzie a czemu??? zostawie to lepiej bez zbędnego komentarza. A co do plakatowania to też nie wiem czy przyjde bo.... to też lepiej bez komentarza a to kiedy was zobacze to też nie wiem bo musze się... i tu też lepiej bez komentarza.
Podsumowując BARDZO PROSZE CHCE LIPIEC!!!!!!!!!!!
"Nie mogę patrzec na Twoją twarz,me oczy pełne łez"
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 17 paź 2003, 22:27

A na jutrzejsze plakatowanie nie zapomnijcie nożyczek!!!!
Obrazek
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 17 paź 2003, 23:07

Proszę się jutro z plakatami uwiajać....bo czekać na Was będziemy ze Sarą :P ...i słuchać się Doroty.
Sylwia
Dorota
Posty: 918
Rejestracja: 08 maja 2002, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontaktowanie:

Postautor: Dorota » 17 paź 2003, 23:16

...i słuchać się Doroty.

no właśnie... macie się mnie jutro słuchać... bo jak nie... to poskarże Sylwi... i Was nie wpuści do chaty... :P :wink: to napisał Wasz jutrzejszy przywódca... hehe... :wink:
Są łzy, które jak ogień palą...

Wróć do „Koncerty”