Ognisko:):):)

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Martynka_Pajonczek
Posty: 529
Rejestracja: 27 mar 2003, 21:53
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka_Pajonczek » 16 cze 2003, 2:57

Dzieki Sylwia za recenzje i dzieki za to ,ze mnie zmobilizowalas do napisania :P przepraszam ,ze tak pozno i ,ze mi sie nie chcialo :P

No wiec tak zaczne hyhy... Jak zwykle mielismy sie spotkac na dworcu PKP ok. 17:15 bylam 11 po i juz wielka grupa ( a mowilam mamie choc bedziemy tam o 17 ,a ona chodz jeszcze pojdziesz sobie cos zjesc i zobaczysz bedziemy na nich czekali ) polecialam przodem zeby sie przywitac z zapiekanka w lapie :P to przywitalam sie z wszystkimi (no prawie, pominelam przez przypadek pozniej o nadrobilam )
No i czekalismy na reszte ,ale zanim zebrala sie reszta Gosia zabrala mnie na bok zeby cos tam podpisac :P prezent dla zespolu :P No i w koncu zebralismy sie do tego autobusu i jechalismy na ER po drodze zauwazylismy ,ze iwan z qmplami wreszcie dolaczyl i jechal za nami do samego Tworkowa :P Podroz byla bardzo ciekawa ,a zwalaszcza gra w riki tiki czy jak tam kto woli ance kabance no i tez dowiedzileismy sie ,ze kone to bardzo ciekawe zwierzeta :P i to ,ze MARTYNKA jest bardzo podobna do Wioletty Willas i w przyszlosci moze ja zastopic no i ,ze Moon jest "Starą K****" (hihihi pozdrawiam :*) No i w koncu dojechalismy na miejsce...
Patrzymy jakas
komorka ,lasek i stodoly no ale dobra wyszlismy z autobusu i dowiedzialam sie ,ze zostaje do 2 a nie do 12 jak bylo planowane :P a to dziki kochanej Pani Prezes :) (dzikuje Sylwus:*) ale z tego wszystkiego wrocilam o 4 nie pamietam dlaczego :P
Dobra bylismy na miejscu opisze w krotce co sie dzialo :P
Tak na poczatku siedlismy do stolikow podzielilismy sie tym co na nich stalo i dostalismy od Karinki indyfikatory :D od tamtego czasu nazywam się Martyna Pajączek :) milo mi :) Karinka chciala to poprawic ,ale mi sie tak podoba i niech tak zostanie :) pozniej jakos znalazla sie Ania z
Tobiaszkiem (jaki on jest kochany :) ) poprosilismy ja ladnie do Nas przyszla porozmawialismy troche :) porobilismy sobie z nia i gwiazda wieczoru Tobiaszkiem :P zdjecia, ale on byl przestraszony liczba ludzi wokol niego i chcial do domku ;) i Ania powiedzila ,ze bedzie za jakis czas no i tez tak bylo. Jeszcze przed tym zanim poszli do domu Karinka oglosila honorowe otwarcie FAN CLUBU no i po pare osob podchodzilismy do czlonkow zespolu z tym co Sylwia juz wymienila ;) ja szlam z Agnieszka do Arka i tak wyszlo ,ze przyczepilam pluszowe sloneczko Arkowi do wlosow :P przez ten czas jak nie bylo Ani nie pamietam dokladnie co sie dzilao wiem ,ze Adas podpisywal single i wyladowywal na nich swoja inwencje tworcza :P rysujac m.in czolg kwiatki ,ale zanim mi cos mial napisac (czyt. narysowac :P ) lub przynajmniej dotknac markerem mojego singla musialam czekac pol godziny ;) i jak napisal AdamK to musialam prosic o "dla Martynki " ale wreszcie sie ulitowal i narysowal kwiatka :P prosilam o cos jeszcze ,ale on sie uparl ,ze i tak z siebie duzo dal rysujac tego kwiatka ,bo ostatnio takiego rysowal w podstawowce :P no i powiedzial ,ze musi isc odpoczac i druga czesc dokonczy pozniej :P potem siedzilam troche z Lukracja :) pieklam osobne zarcie dla mnie i Jedrzeja, spiewalam troche z pewna grupka przy gitarze i tak sie petalam siedzilam troche z dziewczynami z Adasiem ,ktorego oblaly piwem (nie raz pozniej jeszcze raz solidniej :P )
Pozniej przyjechala Ania z Maciusiem ;) no ale ja dalej siedzialam z Ola pozniej sie znowu petalam potem poszlam do Oli patrze nie ma jej ,ale zauwazylam ,ze w komorce to byla kuchnia swieci sie swiatlo i tam byla
Ola ,Macius, Rafal i Asia i tam dowiedzialam sie ,ze akurat Macius otwiera winko biale jakies chorwackie czy jakie tam niewazne zaczal nalewac i Rafal zaczal sie dopytywac ile ja mam lat i ile Ola , ona powiedziala prawde ,ja po pewnym czasie tez :P i Rafal powiedzial ,ze ja nie moge i tam bla,bla bla :P Ale Macius sie za mna wstawil i moglam :P nalal mi :) wypilam szybko potem czy wczesniej podobno mialam faze ,ale ja sie z tym nie zgodze Martyna cos tam wymyslila :P Ja na prawde bylam trzezwa :? No i tak jakos sie ciagnelo ,ale na pozytywnie i przyszedl czas wracac takmi sie chcialo ,ale nie umialam zasnac no ,ale jak przyjechalam do domu to walnelam sie na lozko i ino roz i spalam :)

Przepraszam ,ze tam cos poprzekrecalam czy ominelam lub w zlej kolejnosci przdstawilam ,ale dokladnie nie pamietam to bylo cale 5 dni
temu :P i w ogole :P Ale napisalam Prosze włalla :P
Pozdrawiam wszystkich wtedy tam obecnych i nieobecnych :P
Mojego meza ,kochankow i rodzicow i cala rodzinke :P (Martyna :twisted: )
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 16 cze 2003, 3:08

a ja mam pytniae: dużo Was tam było? :lol:
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Martynka_Pajonczek
Posty: 529
Rejestracja: 27 mar 2003, 21:53
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka_Pajonczek » 16 cze 2003, 3:10

Nie tak duzo ok. 25 osob...
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 16 cze 2003, 3:12

dzięki... doliczyć się nie mogłam ;-) z Waszych relacji czasem wynika, ze tam były "tłumy" :D
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 16 cze 2003, 14:02

...25 osób...plus trzecie tyle z zespołu, ich rodzin i techniki nie wyłączając kierowcy -pana Czesława którego bardzo gorąco pozdrawiam :wink: :D
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
Asmodeuska
Posty: 3
Rejestracja: 31 sty 2003, 19:17
Lokalizacja: Sejny

ognisko ze Łzami na Suwalszczyźnie :D

Postautor: Asmodeuska » 16 cze 2003, 14:32

Jasssne, komu dobrze temu dobrze, a moze ktoś zorganizuje załużmy ze mną ognisko w północno- wsch części Polski??? :lol:
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 16 cze 2003, 19:15

jesoos pisze:...25 osób...plus trzecie tyle z zespołu, ich rodzin i techniki nie wyłączając kierowcy -pana Czesława którego bardzo gorąco pozdrawiam :wink: :D

...a ja naiwna myślałam że 25 osób to był już ogół :D
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 16 cze 2003, 21:42

mloda.jg pisze:...a ja naiwna myślałam że 25 osób to był już ogół :D


wredota :twisted:
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
Martynka_Pajonczek
Posty: 529
Rejestracja: 27 mar 2003, 21:53
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka_Pajonczek » 16 cze 2003, 23:45

Ale ja mowilam o forumowiczach :lol:
Awatar użytkownika
AGANIESZKA
Członek FFC
Posty: 479
Rejestracja: 26 maja 2003, 15:00
Lokalizacja: GRODKÓW/NYSA

Postautor: AGANIESZKA » 17 cze 2003, 1:29

no oczywiście pan czesiu ( kierowca) zasługuje na wielką bużkę.. wkońcu odwarzył sie zadzwonić do żony hehe z wiadomością że przyjedzie pużniej( a może wcześniej bo to już 4 była) aaa i w relacjach nikt nie napisał że marcin rozwalił sobie spodnie.... mam nadzieję że mama nie krzyczała na niego za bardzo hehehe :D a co do świnki... ja terz uważam że była nie doprawiona.. :) ale piwko było ok. tylko że soczek sie szybko skończył :cry: ale najleprza była karina !! kiedy wszyscy zjedli ona przyniosła musztarde i ketchup.. :) ale ogulnie to było SUPER EXTRA FANTASTYCZNIE..
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 17 cze 2003, 2:00

AGANIESZKA pisze: wkońcu odwarzył sie zadzwonić do żony hehe z wiadomością że przyjedzie pużniej..


..."później" :*

AGANIESZKA pisze: aaa i w relacjach nikt nie napisał że marcin rozwalił sobie spodnie.... ..


hihi czytaj uwazniej...-napisała zarówno Martyna jak i Marcin :wink:

AGANIESZKA pisze:ale ogulnie to było SUPER EXTRA FANTASTYCZNIE..


..."ogólnie" ;*
ok, ok..juz nie będe :wink:
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 17 cze 2003, 2:12

Panie Profesorze, ja Cie też tak zaczne poprawiać - zobaczysz :twisted:
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 17 cze 2003, 2:46

MARTYNKA pisze:Panie Profesorze, ja Cie też tak zaczne poprawiać - zobaczysz :twisted:


hehe skrycie na to licze :twisted:
i mam nadzieję że nie dam Ci okazji hihi :wink:
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
mandragora
Posty: 41
Rejestracja: 11 lut 2003, 3:14

Re: ognisko ze Łzami na Suwalszczyźnie :D

Postautor: mandragora » 17 cze 2003, 3:01

Asmodeuska pisze:Jasssne, komu dobrze temu dobrze, a moze ktoś zorganizuje załużmy ze mną ognisko w północno- wsch części Polski??? :lol:



Asmodeusko jsteś z Sejn? OOOOOOOOOO ja z poblisiej okolicy :))) .może zorganizujemy se ognisko np we Frackach? :D


ehahhahahahahahhahahhahahaha Emiluśśś .
,,Choć wszyscy zapłacza to NIC sie nie zmnieni...''
Awatar użytkownika
Asmodeuska
Posty: 3
Rejestracja: 31 sty 2003, 19:17
Lokalizacja: Sejny

Re: ognisko ze Łzami na Suwalszczyźnie :D

Postautor: Asmodeuska » 17 cze 2003, 14:26


Asmodeusko jsteś z Sejn? OOOOOOOOOO ja z poblisiej okolicy :))) .może zorganizujemy se ognisko np we Frackach? :D


ehahhahahahahahhahahhahahaha Emiluśśś .[/quote]



A czemu nie, to jest dobry pomysł :wink:
Ktośby przyjechał do Frącek jeszcze??? :D


fajny nick: mandragora.... :D

Wróć do „Łzy”