Sport!?

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
ARTURO2000
Posty: 394
Rejestracja: 01 lip 2004, 15:38
Lokalizacja: krosno

Postautor: ARTURO2000 » 28 mar 2005, 21:57

Konrado co za badziewna dyscyplina sportu sie interesujesz. :roll: Przeciez przy tym mozna usnac nawet na stojaco :lol:
Awatar użytkownika
Konrado
Posty: 1467
Rejestracja: 14 lip 2004, 19:54
Lokalizacja: E 16°30'; N 50°51'; wys. 250 m n. p. m.

Postautor: Konrado » 28 mar 2005, 22:12

ARTURO2000 pisze:Konrado co za badziewna dyscyplina sportu sie interesujesz. :roll: Przeciez przy tym mozna usnac nawet na stojaco :lol:



Pozostawie to bez komentarza.
Obrazek
Awatar użytkownika
__daria__a
Posty: 4590
Rejestracja: 20 gru 2003, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: __daria__a » 29 mar 2005, 13:30

ARTURO2000 pisze:Konrado co za badziewna dyscyplina sportu sie interesujesz. :roll: Przeciez przy tym mozna usnac nawet na stojaco :lol:

no tak Arturo.Ty zapewne ineteresujesz się jakąś fascynującą dysypliną sportu :?
chciałabym,żebyś napisał co takiego wiesz o curlingu,skoro piszesz,że jest nudny :roll:
Moniczka
Członek FFC
Posty: 1131
Rejestracja: 12 mar 2003, 1:58
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Moniczka » 29 mar 2005, 15:11

__daria__a pisze:chciałabym,żebyś napisał co takiego wiesz o curlingu,skoro piszesz,że jest nudny :roll:

A co to CURLING? :lol: :oops:
Awatar użytkownika
kotek
Posty: 2432
Rejestracja: 03 sty 2004, 16:20
Lokalizacja: eternity

Postautor: kotek » 29 mar 2005, 17:07

takie coś :P hm...http://www.wiara.pl/gry.php - w trzecim rzedzie od dołu drugi od lewej - obok koni. to to :P
uśmiech się
bo już dobra czas
Awatar użytkownika
__daria__a
Posty: 4590
Rejestracja: 20 gru 2003, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: __daria__a » 29 mar 2005, 23:15

http://www.curling.com
można się czegoś dowiedzieć.ja też do niedawna nie wiedziałam na czym polega curling albo na przykład snooker
Awatar użytkownika
kotek
Posty: 2432
Rejestracja: 03 sty 2004, 16:20
Lokalizacja: eternity

Postautor: kotek » 30 mar 2005, 14:54

dzisiaj gramy z irlandią. stawiam 2:0 dla naszych. w każdym bądź razie wygrana powinna być nasza.
uśmiech się
bo już dobra czas
Awatar użytkownika
ARTURO2000
Posty: 394
Rejestracja: 01 lip 2004, 15:38
Lokalizacja: krosno

Postautor: ARTURO2000 » 30 mar 2005, 15:08

curling- badziewie do potegi entej tez mi emocje -kazdy chyba potrafi machac szczotka :lol:
Awatar użytkownika
__daria__a
Posty: 4590
Rejestracja: 20 gru 2003, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: __daria__a » 30 mar 2005, 16:15

Arturo...nie żebym była chamska ale powiedz mi jakie dyscypliny sportu lubisz.może w ogóle nie masz ze sportem nic do czynienia i tak sobie marudzisz???

nie pomyślałeś człowieku,że w niektórych dyscyplinach sportu na równi ze sprawnością fizyczną ważne jest,a może nawet i ważniejsze myślenie???

a swoją drogą ciekawa jestem jak Ci idzie zamiatanie w domu :evil:
Awatar użytkownika
ARTURO2000
Posty: 394
Rejestracja: 01 lip 2004, 15:38
Lokalizacja: krosno

Postautor: ARTURO2000 » 30 mar 2005, 16:30

Daria -calkiem niezle mi idzie :) a co do moich ulubionych dyscyplin to lubie boks zawodowy, speedway, tenis stolowy . Wporzo? :D
Awatar użytkownika
__daria__a
Posty: 4590
Rejestracja: 20 gru 2003, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: __daria__a » 30 mar 2005, 16:46

pasuje..no więc tenis stołowy powiadasz...a wiesz,że tam trzeba wykazać się niesamowitą kontrolą i celnością.trzeba kombinować taktycznie i strategicznie a nie walić na pałę.to samo jest w curlingu tylko w jeszcze większym stopniu :D
Awatar użytkownika
Alina
Posty: 272
Rejestracja: 21 gru 2003, 19:17
Lokalizacja: gliwice

Postautor: Alina » 30 mar 2005, 18:35

A mnie sie curling kojarzy sie z czajniczkami.Zawsze jak jest w Tv siostrzeniec mówi że czajniczki szaleją.Nie jestem tym zachwycona ale uważam, że jak w każdym sporcie chodzi o to że trzeba cos umieć.Żaden sport nie jest badziewiem chociaż nie rozumiem jaką przyjemność odczuwają bokserzy.Dla mnie bicie po twarzy to nic fajnego ale ,każdy robi i ogląda to co lubi.Jak nasi dziś nie wygrają to się zdziwię.
Awatar użytkownika
mar-r
Posty: 4485
Rejestracja: 04 maja 2003, 18:11
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: mar-r » 31 mar 2005, 3:17

1:0 z Irlandią. Żuraw dał radę.
Mila i Krzynówek rządzą.
Nie wiem po co Janas powołał Karwana. Facet się mało nie zabił o własne nogi. Ale ważne że są 3 punkty.
Kałużny wybijający na oślep był przynajmniej dziwny. Mam nadzieję że przestanie być deską ratunkową reprezentacji.
Podobno są granice głupoty - to nieprawda
Awatar użytkownika
__daria__a
Posty: 4590
Rejestracja: 20 gru 2003, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: __daria__a » 31 mar 2005, 9:21

Marek,mam trochę inne zdanie.uważam,że powołanie Karwana było dobrym krokiem. facet miał naprawdę kilka bardzo dobrych okazji.zresztą gra dobrze jak na polski poziom nie od dziś.
Mila...nie lubię go.uważam go za złego piłkarza i utwierdziłam się wczoraj w tym przekonaniu.nie podobała mi się jego gra.psuł proste piłki,tracił futbolówkę przed polem karnym w sytuacjach,które mogły zamienić się w dogodną okazję do zdobycia bramki.
jednak Żurawski nie zawiódł.bardzo ładna bramka.lekki zawód ze strony Frankowskiego i Kałużnego.bardzo dobrze oceniam grę całej formacji obronnej w szczególności Kłosa.jak zawsze dobrze wypadł Krzynówek
Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 31 mar 2005, 19:23

fajnie,że wygralismy...ja przeczuwałam wygrana,ale w sporcie nigdy nic nie wiadomo..w każdym bądz razie,ciesze sie ogromnie :D

ARTURO2000 pisze:Daria -calkiem niezle mi idzie :) a co do moich ulubionych dyscyplin to lubie boks zawodowy, speedway, tenis stolowy . Wporzo? :D



ja chetnie zmierze sie z Toba w tenisa stołowego :twisted: tylko wiesz teraz gra sie 3 sety i do 11 :lol:

Wróć do „Różne czyli Inne”