"Oczy szeroko zamknięte..."

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Dorota
Posty: 918
Rejestracja: 08 maja 2002, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontaktowanie:

Postautor: Dorota » 28 kwie 2003, 3:49

Moja mama nawet pytała mnie kto jest autorem tekstu, na co niestety nie potrafiłam jej odpowiedzieć (ktoś wie?)...

z tego co wiem, to text napisała Ania... i oczywiście zgadzam się z tym że jest śliczny:)
aa i jeszcze jeśli chodzi o teledysk... zauważyliście że Ania ma na szyi blaszkę?? :wink: (hihi- Kasia wie:P)
Są łzy, które jak ogień palą...
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 28 kwie 2003, 3:50

Syriel pisze:Moja mama nawet pytała mnie kto jest autorem tekstu, na co niestety nie potrafiłam jej odpowiedzieć (ktoś wie?)...

O ile dobrze pamiętam to Ania :D
Dorota
Posty: 918
Rejestracja: 08 maja 2002, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontaktowanie:

Postautor: Dorota » 28 kwie 2003, 3:53

hihi... Jus jak powiemy dwa razy to do Syriel bardziej dotrze.. masz racje :wink:
Są łzy, które jak ogień palą...
Awatar użytkownika
Syriel
Posty: 2311
Rejestracja: 27 sie 2002, 17:28
Lokalizacja: Jaworzno/Kraków

Postautor: Syriel » 28 kwie 2003, 3:56

Już dodatrło :)... dzękuję za odpowiedz...
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 28 kwie 2003, 3:58

Dorota pisze:hihi... Jus jak powiemy dwa razy to do Syriel bardziej dotrze.. masz racje :wink:

Widzisz, to był znak zebym akurat o tej godzinie napisała odpowiedź :D ;) Inaczej Syriel pewnie dalej by się męczyła ze znalezieniem odpowiedzi :P
Awatar użytkownika
ciacho
Członek FFC
Posty: 5977
Rejestracja: 27 mar 2003, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: ciacho » 28 kwie 2003, 4:45

Widziałem nowy klip Łez i muszę stwierdzić,że to jeden z lepszych,jak nie najlepszy polski klip w ostatnim czasie.Może jedynie klip Sweet Noise do piosenki "Nie było" jest lepszy.Wreszcie coś się ruszyło w polskich teledtskach,a Łezki są tego najlepszym dowodem.Osobiście bardzo mi się podoba zarówno klip jak i piosenka "Oczy szeroko zamknięte".
Awatar użytkownika
iwan
Posty: 797
Rejestracja: 13 sie 2002, 6:27
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Postautor: iwan » 28 kwie 2003, 6:54

Ja widzialem kilka razy go na Vivie Polska i coz moge powiedziec?? Jest sliczny !!!!!!! Ania wspaniala chlopcy tesh Kariny sie nie dopatrzalem ale jeszcze ja "dorwe" w clipie hehe:) Cudowne poprostu cudowne ...:) Opole jest nasze !!! :wink: Sylwia :* wiesz za co :wink:
====> Śpieszmy się kochać ludzi-tak szybko odchodzą... <====
Awatar użytkownika
Adas
Członek FFC
Posty: 1547
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:05
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Postautor: Adas » 28 kwie 2003, 17:08

A ja nie wiem czym się aż tak bardzo zachwycacie.
Fakt, że teledysk jest lepszy od dotychczasowych, ale żeby zaraz najlepszy w Polsce - to dla mnie przesada.
Wg mnie clip jest poprawny, zmieści się w pierwszej 50-tce polskich teledysków roku, i tyle...i oby w następnych teledyskach utrzymac taki poziom.
Awatar użytkownika
po prostu ja
Posty: 1375
Rejestracja: 07 gru 2002, 3:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: po prostu ja » 28 kwie 2003, 17:30

Adas pisze:Wg mnie clip jest poprawny, zmieści się w pierwszej 50-tce polskich teledysków roku, i tyle....

to w tym roku bylo w ogole juz 50 klipow polskich?? do tego dobrych?? poprosze o przyklady :)
Obrazek
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 28 kwie 2003, 17:31

A ja powiem jeszcze inaczej:
wczoraj w końcu udało mi sie go obejrzeć...w warunkach prawie polowych ale jednak...i...powiem szczerze że go nie czuje zabardzo...
przyczyny mogą być następujące:
-oglądałem go wtedy kiedy juz wiekszość obejrzała go po kilkanaście razy i wychwaliłą pod niebiosa...więc spodziewalem się cudów prawdziwych...
cudów nie było...
-scenariusz jest zupełnie inny od tego który przedstawiał nam Adam swojego czasu wiec...troche nie rozumiałem o co chodzi bo za wszelką cene chciałęm skonfrontować to co widziałem z tym co opowiadał Adam :P

koniec końców teledysk jest rzeczywiście dobry (o piosence samej mówić nie trzeba :) ) ale żeby dopasowac fabułe do treści piosenki IMO trzeba było duzo więcej...
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 28 kwie 2003, 18:47

Nareszcie widziałem klip (tj w NIEDZIELĘ), a to tylko dzięki Syriel :* Momo, że miała w domu remont i to co się tam działo przechodziło ludzkie pojęcie to przyjęła mnie do siebie (dzięki kochanie:*). Co uważam o klipie...

Kiedy po raz pierwszy go widziałem naprawdę nie wiedziałem co się dzieje - byłem w szoku, ale takim pozytywnym. Ania rzeczywiście wyglądała ślicznie, chłopaki też fajnie wyszli (I nie wiem czemu Sylwia napisała, że nie byli na czarno ubrani? - jak przecież chyba byli :))

Kariny też nie sposób zauważyć jak ślicznie robi zdjęcia :P A co do aktora, który wcielił się w rolę modela Ani muszę przyznać, że zagrał bardzo dobrze, nie mówiąc już o grze Naszej Ani.

Całość prezentuje się znakomicie, choć muszę przyznać, że słuchając piosenki odczułem, iż muzyka jest słabsza niż ta, którą wcześniej słuchałem.. Może mi się przesłyszało.

Wracając to klipu: bardzooo mi się podoba. Łezki odwaliły kawał dobrej roboty, ale teraz szczerze powiem, że wolę te pierwsze nieudolne klipy&#8230; bije z nich taka naturalność, poza tym wolę klipy koncertowe.
...
Awatar użytkownika
Syriel
Posty: 2311
Rejestracja: 27 sie 2002, 17:28
Lokalizacja: Jaworzno/Kraków

Postautor: Syriel » 28 kwie 2003, 18:47

Mi fabuła też nie do końca pasuje z hmmm moją koncepcją... trochę inaczej sobie go wyobrażałam, ale zawiedzina raczej nie jestem...
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 28 kwie 2003, 18:50

A jeszcze jedno na www.vipnews.pl zamieszczono artykłół o Łezkach... TYTUŁ TO... "Ania z ŁEZ romansuje z Medyńskim!" (Co za ciule).. są tam fotki z teledysku !!!!

OTO LINK:
http://www.vipnews.pl/php/index.php?nr_ ... 2003-04-28
...
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 28 kwie 2003, 18:57

Dzięki za linka. Teledusku nie widziałam to chociaż zdjęcia sobie pooglądam :)

Koncertowych teledysków nie lubie :?
Obrazek
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 28 kwie 2003, 19:21

Ja tam lubię koncertowe .. nie wiem czemu :)
...

Wróć do „Łzy”