pogoń za kasą?

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

mondrala

Postautor: mondrala » 23 maja 2003, 1:20

Adam-LZY pisze:Nic do Ciebie nie mam ,ale nie lubie jak ktos pisze na mój temat rzeczy o których nie ma pojecia.....więc nie pie........ol

OJ NIELADNIE ..TAK SIE ZWRACAC....DO NIKOGO...A CO DO PI...DOLENIA...TO MNIE NIE POUCZAJ..TYLKO PRZESTAN UDAWAC....I MOW LADNIE PO POLSKU...ALBO SIE NIE ODZYWAJ..I PISZ..MUZYKE...BO TEKSTY WYCHODZA CI CHYBA GORZEJ.... :lol: :lol: ALE WCIAZ ..CIE LUBIE...MIMO PROSTACKICH MANIER....BADZ MILYM CHLOPCEM.....PROSZE.... :evil: :evil: :evil:
mondrala

Postautor: mondrala » 23 maja 2003, 1:27

Adam-LZY pisze:A Mądrala to kobieta........? :) ....dziwie sie .....kobiety mają więcej wyobrazni niż faceci.Podobno.

MOZE ZNASZ SIE NA KOBIETACH...ALE DO PELNEJ WIEDZY JESZCZE CI DALEKO.......POCWICZ SOBIE WYOBRAZNIE...POCWICZ...I NIE DENERWUJ SIE...SPOKO....OCZY BEDA WIELKIM PRZEBOJEM....WIEC SOPKO..POSLUCHAJ JAK ANIA SPIEWA..TO JEST TO...ONA MA WYOBRAZNIE...NIEWATPLIWIE JEST KOBIETA....A TY NIEWATPLIWIE WKURZASZ SIE ZA BARDZO...JAK NA OSOBE PUBLICZNA..CO WIDZA NAWET MALOLATY....TRZYMAJ SIE ...BEDZIE DOBRZE. 8) 8) 8) 8) .
mondrala

Postautor: mondrala » 23 maja 2003, 1:29

Syriel pisze:heheh :) no to ja nie wiem... może to facet... mi sie tam wydawało, że kobieta... a zresztą nie wnikam :)

NIE WNIKAJ.....NIE WNIKNIESZ... :lol: :lol: :lol:
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 23 maja 2003, 1:31

Jedno słowo.....ciśnie się na usta......czytając co piszesz......tchórzostwo...i tyle.....oczywiście........znane mi już.... :)
Sylwia
Awatar użytkownika
piter42
Posty: 56
Rejestracja: 02 maja 2003, 14:58

Postautor: piter42 » 23 maja 2003, 1:51

Sylwia pisze:Jedno słowo.....ciśnie się na usta......czytając co piszesz......tchórzostwo...i tyle.....oczywiście........znane mi już.... :)

niech ci sie nie cisna na usta slowa ktorych nie rozumiesz...mondrala..jest po prostu ostra...i ma swoje zdanie.....lubie jak ktos ma swoje zdanie...nawet jak sie z tym nie zgadzam...ale charakter...sie zawsze liczy....a ty madrala masz klase....i ostrosc....zrozum to sylwiu...
Awatar użytkownika
Adas
Członek FFC
Posty: 1547
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:05
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Postautor: Adas » 23 maja 2003, 2:02

Nie chce mi sie czytac calego tematu, ale ktos tu wspominal o udawaniu Adama?
Heh, pamietam pierwsza rozmowe z Adamem sprzed prawie 5 lat, i jego wielkie zdziwienie, ze chcialo mi sie jechac na koncert Łez ileś tam kilometrow. Nie obchodzi mnie czy i co wtedy udawal, wazne, ze mial pol godziny czasu zeby pogadac z facetem ktorego widzial pierwszy raz w zyciu.
Dodam jeszcze, że bilet na ten koncert kosztowal 3 złote (słownie: TRZY) i wplywy z biletów nie pokrywały prawdopodobnie nawet kosztów przejazdu Łez. Czyli żadna kasa zdecydowanie nie mogła wchodzic w gre.
Awatar użytkownika
Adas
Członek FFC
Posty: 1547
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:05
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Postautor: Adas » 23 maja 2003, 2:12

mondrala pisze:..I PISZ..MUZYKE...BO TEKSTY WYCHODZA CI CHYBA GORZEJ.... :lol: :lol:


Według mnie mocno przesadziłaś/eś.
Jeżeli takie słowa piszesz i nie jest to wynik negatywnych emocji tylko Twoje przemyslane zdanie - to świadczy tylko o Tobie.

Przykłady tekstów Adama:

Słońce
Jesteś
Księżyc
Aniele mój
Czy to grzech?
Opowiem wam moją historię
Modlitwa

I oby Adam pisał jak najwięcej tak dobrych tekstów.

....i chyba Anastazja też autorstwa Adama?
Ostatnio zmieniony 23 maja 2003, 3:59 przez Adas, łącznie zmieniany 1 raz.
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 23 maja 2003, 3:58

Piter napisał:
niech ci sie nie cisna na usta slowa ktorych nie rozumiesz...mondrala..jest po prostu ostra...i ma swoje zdanie.....lubie jak ktos ma swoje zdanie...nawet jak sie z tym nie zgadzam...ale charakter...sie zawsze liczy....a ty madrala masz klase....i ostrosc....zrozum to sylwiu...


Ostra????
Swoje zdanie???
Charakter się liczy....

Rzeczywiście.....nie rozumiem......ale ważnie że Wy się rozumiecie.......jakbyście jednością byli..... :?
Sylwia
mondrala

Postautor: mondrala » 23 maja 2003, 10:00

Sylwia pisze:Piter napisał:
niech ci sie nie cisna na usta slowa ktorych nie rozumiesz...mondrala..jest po prostu ostra...i ma swoje zdanie.....lubie jak ktos ma swoje zdanie...nawet jak sie z tym nie zgadzam...ale charakter...sie zawsze liczy....a ty madrala masz klase....i ostrosc....zrozum to sylwiu...


Ostra????
Swoje zdanie???
Charakter się liczy....

Rzeczywiście.....nie rozumiem......ale ważnie że Wy się rozumiecie.......jakbyście jednością byli..... :?

dwa w jednym...to tylko ..w szamponie....nie rozumiem pitera....nie znam...i mam innne zdanie..i ja lubie jesc winogrona...a piter ..podobno nie...i nie mam poprawek z matmy....czytaj ...uwaznie posty..bez gniewu..bez wsciekloscii nienawisci..tak czytaj .. :roll: :roll: :roll:
mondrala

Postautor: mondrala » 23 maja 2003, 10:11

Adam-LZY pisze:Jesli cos udaje .....to Gniew.....gdybym miał sie przejmowac wszystkimi mądralami świata to bym zwariował....kto wie moze kiedyś :) .Anastazja jest moja :wink: .Wogóle to fajnie,że sie cos dzieje....nudno byłoby bez pomówień i frustratów.....sory za orty ,ale to juz moja nieuleczalna wada.

nie wariuj...chociaz jesli musisz....to szybciutko po kryjomu..ja nie powiem nic nikomu....zwariuj na chwile...i zobaczysz ze to nie jest sposob na nude...a ja nie mam frustracji..tylko wlasne zdanie..a tekst Abnastazji jest taki sobie..za doslowny...b.dobry pomysl...realizacja dobra...nie denerwuj sie.wazne sa chwile..w zyciu..i usmiech na twarzy...i dobrze ze komponujesz...to ci b.dobrze wychodzi...nie musiz we wszystkim byc najlepszy...bo zwariujesz....niepotrzebnie.. i tak cie lubie...i twoja muzyke tez.. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Awatar użytkownika
Syriel
Posty: 2311
Rejestracja: 27 sie 2002, 17:28
Lokalizacja: Jaworzno/Kraków

Postautor: Syriel » 23 maja 2003, 15:51

Mondralu... mogłabyś sie zdecydować, czy w końcu lubisz Adama czy nie (lubisz pojęcie względne) bo z twoich wypowiedzi wynika tylko jedno... masz chyba ze sobą i właśną oceną spore problemy.... :?
mondrala

Postautor: mondrala » 23 maja 2003, 23:51

czztaj uwaznie moje posty...pisze ze lubie..mimo wszystko...czasem nawet podziwiam..ale slowa krytyki tez mu sie naleza....nie jest idealny...nie musi byc..jest czlowiekiem.....a ja zawsze mam swoje zdanie....i znam sie na poezji...i na wielu innych sprawach ..lepiej niz ty.... :wink: :wink: :wink:
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 24 maja 2003, 0:09

z tego co widze i czytam to wnioskuje że Ty wogóle znasz się na wszystkim lepiej niż WSZYSCY. gratuluje tak rozległej WIEDZY mondralo
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 24 maja 2003, 2:44

nie lubię jak się kłócicie :(
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
mondrala

Postautor: mondrala » 24 maja 2003, 3:19

Paula_Jestem pisze:z tego co widze i czytam to wnioskuje że Ty wogóle znasz się na wszystkim lepiej niż WSZYSCY. gratuluje tak rozległej WIEDZY mondralo

no wlasnie...przeciez mondrala jestem...prawda :?: :?: :roll: :roll: 8) 8)

Wróć do „Łzy”