Łzy na Eurowizję!!!!!!!

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Christiane
Posty: 311
Rejestracja: 23 paź 2002, 2:54
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Christiane » 15 gru 2003, 22:41

em, ja nie widziałam tego jej teledysku, ale sugeruje sie tymi wczesniejszymi, i w ogóle cała jej 'twórczością' - i wg mnie jest to na niższym poziomie niz ten reprezentowany przez Łzy ;]

Do you want to know
Why I keep avoiding your eyes
And why I’m running away?
It’s crazy, I know

I’ve been conceiving you for too long

Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 15 gru 2003, 22:43

Christiane pisze:em, ja nie widziałam tego jej teledysku, ale sugeruje sie tymi wczesniejszymi, i w ogóle cała jej 'twórczością' - i wg mnie jest to na niższym poziomie niz ten reprezentowany przez Łzy ;]


to napisze tylko tyle jestes glupia... :twisted: bo jak mozna oceniac cos czego sie niewidzialo... wlasnia pokazalas jaka jestes madra...
Zorganizuj sobie Spontanicznosc!
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 15 gru 2003, 22:43

Carti pisze:denerwuje mnie nastawienie niektorych ludzi na forum w stosunku do Ali Janosz widzialem jej teledysk i jest dobry.. a wkurza mnie jak ludzie odrazu skreslaja ja przez pierwsza plyte.. to tylko moje zdanie... i jestem w 80% przekonany ze ona wypanie lepiej niz LZY bo juz promuje...


Carti.. wg mnie nie jest dobry, kazdy moze miec przeciez swoje zdanie, nie lubie Ali, Ty niektorzych wykonawcow tez napewno nie lubisz.. Nie skreslam jej, po prostu jej nie lubie..


Cieniu> nie widzialam Łzowego teledysku, ale.. jestem optymistka :PP
Ostatnio zmieniony 15 gru 2003, 22:46 przez Vampirzyca, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Gusia
Posty: 650
Rejestracja: 14 cze 2003, 3:00

Postautor: Gusia » 15 gru 2003, 22:45

Carti pisze:denerwuje mnie nastawienie niektorych ludzi na forum w stosunku do Ali Janosz widzialem jej teledysk i jest dobry.. a wkurza mnie jak ludzie odrazu skreslaja ja przez pierwsza plyte.. to tylko moje zdanie... i jestem w 80% przekonany ze ona wypanie lepiej niz LZY bo juz promuje...

kto powiedział, że od razu skreślają ją za pierwszą płytę? Przecież komuś mogła się nie spodobać zarówno jej 1 płyta, jak i piosenka eurowizyjna [np. mnie] ;) Fakt, ma duże szanse w Eurowizji dzięki wczesnej promocji, a jeśli zajmię wysokie miejsce w światowym idolu, przybędzie jej duże poparcie..
Awatar użytkownika
Christiane
Posty: 311
Rejestracja: 23 paź 2002, 2:54
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Christiane » 15 gru 2003, 22:54

Carti pisze:to napisze tylko tyle jestes glupia... bo jak mozna oceniac cos czego sie niewidzialo... wlasnia pokazalas jaka jestes madra...


przecież nie oceniłam tego jej teledysku, tylko napisałam, że patrząc na jej poprzednie teledyski wydaje mi się że ten także nie będzie dobry.. i wcale nie napisałam że ten jej teledysk jest do niczego, żeby tak napisać muszę go zobaczyć, na razie tylko wyobrażam sobie jak on może wyglądać. Bynajmniej nie napisałam czegos takiego 'ala janosz jest głupia to każdy jej teledysk jest głupi'.. a że Ty to tak odebrałes to cóż, nie o mnie to świadczy..
i teraz mówisz że jestem głupia chociaż mnie nie znasz, stwierdziłeś to na podstawie tego jednego mojego zdania.. hipokryzja?

Do you want to know
Why I keep avoiding your eyes
And why I’m running away?
It’s crazy, I know

I’ve been conceiving you for too long

Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 15 gru 2003, 22:58

no wiesz ale bardzo ostro to zasugerowalas...

Moze cie zainteresuje ze rezyserem do jej teledysku jest najlepsza rezyserka teledyskow w Polsce :) wiec ze bys sie czasem niezdziwila :P
Zorganizuj sobie Spontanicznosc!
Awatar użytkownika
Christiane
Posty: 311
Rejestracja: 23 paź 2002, 2:54
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Christiane » 15 gru 2003, 23:12

no może i za ostro, ale chodziło mi o to co napisałam w tym moim poprzednim poście ;)
może się zdziwię, może będę zaskoczona miło, wtedy pewnie zmieni mi się zdanie o niej na lepsze, i wtedy też na pewno nie będę mówić że 'ten teledysk jest do dupy bo to przecież teledysk ali janosz' tak jak to niektorzy mówią.. tacy o których własnie napisałeś wczesniej, że mają takie nastawienie i nic go nie zmieni..

Do you want to know
Why I keep avoiding your eyes
And why I’m running away?
It’s crazy, I know

I’ve been conceiving you for too long

Awatar użytkownika
Gusia
Posty: 650
Rejestracja: 14 cze 2003, 3:00

Postautor: Gusia » 15 gru 2003, 23:22

to moze ja się wypowiem, gdyż miałam okazję zobaczyć 2 razy teledysk Alicji Janosz. Nie chcę tu nikogo obrażać, każdy ma własny gust inaczej postrzega rózne sprawy, ale.. Teledysk wydaje mi się zlekka 'sztuczny', jak i piosenka. Podchodzi to pod styl *Avril Lavigne*, która robi z siebie niewiadomą jaką punkowę, a tak naprawdę za wiele do tego nie ma.. To samo z Alą J. troszkę bardziej 'drapieżna' piosenka popowa, a teledysk wielka szopka, i reklama tego soku marchwiowego.. Mnie teledysk wogole nie przypadł do gustu, ale tak jak mówiłam każdemu podoba się co innego, jeśli kogos uraziłam, sorry, to tylko moje skromne zdanie ;)
Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 1287
Rejestracja: 12 wrz 2003, 20:00
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Ignis » 16 gru 2003, 17:58

Gusia pisze:To samo z Alą J. troszkę bardziej 'drapieżna' piosenka popowa, a teledysk wielka szopka, i reklama tego soku marchwiowego..

jakiego znowu soku marchwiowego :?:
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 16 gru 2003, 23:39

Właśnie po raz pierwszy zobaczyłam clip Ali Janosz....i obiektywnie powiem, że niedość, że piosenka w/g mnie oczywiście jest JAK NAJBARDZIEJ nadająca się na eurowizję.....wpada w ucho......typowo przebojowa.......prosty tekst.....po angielsku......to jeszcze clip jest dość ciekawie zrobiony. Pozatem będzie Ją promował POLSAT gdyż Ona reprezentuje nasz kraj podczas światowego IDOLA.

1. Ja mam wrażenie, że ludzie będą i tak głosować na ARTYSTĘ a nie na piosenkę......i dlatego Łzy mają szansę gdyż w tej chwili to Ich 5 minut.
2. Clip do "Julii" podobno już jest ostatecznie skończony i będzie jednak piosenka ta promowana szybciej niż przewidywano....więc Wy wypatrujcie a ja jak się tylko dowiem gdzie i kiedy będzie to można zobaczyć to Wam dam znać.
Sylwia
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 17 gru 2003, 0:16

Ja mam tylko nadzieję,że ostatecznie z klipu do "Julii" zostanie usunięte to różowe tło z napisem wielkim w stylu barbie "Julia" :twisted:
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 17 gru 2003, 0:32

Dziękuję Niussiu za zdjęcia ;*
A mozna wiedziec skad je masz :?: Bylas na planie :?: Jeśli to nie tajemnica...
http://republika.pl/brainstorm_pfc/esc/lzy/tvp/tvp1.jpg :arrow: Ania ma tu fajna sukienke :)
Awatar użytkownika
Niussia
Posty: 213
Rejestracja: 23 wrz 2002, 5:51
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Niussia » 17 gru 2003, 0:35

Cień Anioła pisze:Dziękuję Niussiu za zdjęcia ;*
A mozna wiedziec skad je masz :?: Bylas na planie :?: Jeśli to nie tajemnica...
http://republika.pl/brainstorm_pfc/esc/lzy/tvp/tvp1.jpg :arrow: Ania ma tu fajna sukienke :)


Proszę! No miałam tę przyjemność! :lol:

To ostatnie zdjęcie jest z minionego piatku z nagrania dla TVP1
!
Gdy do walki Ci zabraknie sił, chcesz poddać się, masz dość. Jestem tutaj aby pomóc Ci, więc wsłuchaj się w mój głos - (c) Tres
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 17 gru 2003, 16:10

Niussia pisze:Proszę! No miałam tę przyjemność! :lol:
To ostatnie zdjęcie jest z minionego piatku z nagrania dla TVP1
!


A czy mogę wiedzieć na co to nagranie? W jakim programie Łzy będą? Hmm... chyba nie w temacie jestem :P Sorrka..

Wróć do „Łzy”