piosenka slodkie winogrona-ocena

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

mondrala

Postautor: mondrala » 05 cze 2003, 0:32

Paula_Jestem pisze:a mnie też sie podobają tylko mnie nie pasuje tytuł do niej

TYTUL..I MUZYKA..SA JESZCZE CALKIEM ZNOSNE W TEJ PIESNI..UWIERZ PAULINKO...A TEN BADYLARSKI TYTUL..MA NAWET SWOJE UZASADNIENIE W TRESCI PIOSENKI..JESLI SIE DOKLADNIE PRZYJRZEC TEMU BEZRADNEMU STRUMYKOWI SLOW BEZ SENSU..NA PIERWSZY RZUT OKA..NIE CALKIEM ZAMKNIETEGO..TYTUL PAULINKO JEST DO PRZELKNIECIA..TAK SIE WYDAJE..MADRALI..A TOBIE :?: :?: :?: I BADZ GRZECZNA.... :wink: :wink:
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 05 cze 2003, 2:29

a moze tam jest uryty sens? wsłuchaj się...
i nie przesadzaj bo słowa nie są tak tragiczne... :roll:
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 05 cze 2003, 2:32

Dokładnie mi sie tesk winogron podba i malo mnie obchodzi co inni o tym sadza... teksty kazdy moze interpretowac jak mu sie podoba... wiec nie widze sensu wmawianiu komus na siłę ze dany teks jest beee ;)
Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 623
Rejestracja: 17 lip 2002, 3:36
Lokalizacja: Huta (województwo wielkopolskie)
Kontaktowanie:

Postautor: Jędrek » 05 cze 2003, 2:37

Mnie się piosenka bardzio podoba, gdyż w nich ukryty jest sens i trzeba bardzo dużo się tej piosenki nasłuchać aby zrozumieć. Nie mówię tutaj żę ktoś źle rozumietę piosenkę ale każdy interpretuje ją inaczej. Zależy od nas jak ją iinterpretujemy
Ktoś spalił ogrody z naszymi snami
Wyrwał korzenie marzeń
Podeptane kwiaty naszych rozkoszy
Marnieją samotnie
Mówiłem - tak nie może być
List z raju
www.sluah.blog.pl
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 05 cze 2003, 3:01

mloda.jg pisze:a moze tam jest uryty sens? wsłuchaj się...
i nie przesadzaj bo słowa nie są tak tragiczne... :roll:


jeśli to było do mnie to wiedz że ja uważam iż słowa są piękne a i piosenka niczego sobie. jest ok.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 05 cze 2003, 19:08

ehh... Paula to nie było do Ciebie tylko do Mondrali...
Mnie się piosenka bardzio podoba, gdyż w nich ukryty jest sens i trzeba bardzo dużo się tej piosenki nasłuchać aby zrozumieć

dokładnie, dlatego lubię "tańcze, zaprosili Cię na bal"
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 05 cze 2003, 21:03

jest super a szczegolnie linia melodyczna...
podrywa na nogi od razu.... naporawde bardzo mi sie podoba jest jena z najlepszych z plyty! :D
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
mondrala

Postautor: mondrala » 05 cze 2003, 23:44

benektorun pisze:jest super a szczegolnie linia melodyczna...
podrywa na nogi od razu.... naporawde bardzo mi sie podoba jest jena z najlepszych z plyty! :D

a moze zjesz sobie serce z piernika...dobrze ci to zrobi..bo narazie ...to piszesz i piszesz..a slonce swieci..swieci...a w toruniu sa dobre piernikowe ciasteczka..i kopernik co cos kiedys odkryl..ale ty nic nie odkrywasz..ciekawego..wiec moze jednak czekoladowego pierniczka..dla zebrania mysli...torunskich...bez urazy..ok :?:
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 05 cze 2003, 23:54

Czy ty nie potrafisz uszanować zdania innych i nie pojmiesz wreszcie, że każdy jest inny, ma inny gust, myśli, rozum.. ??? Każdy ocenia piosenki czy teledyski według swojego gustu.. przestań wreszcie :twisted: To, co robisz jest trochę nie miła (obawiam się, że nawet nie trochę tylko bardzo) :twisted: :!: :!: :!:
...
mondrala

Postautor: mondrala » 06 cze 2003, 1:13

moon pisze:Czy ty nie potrafisz uszanować zdania innych i nie pojmiesz wreszcie, że każdy jest inny, ma inny gust, myśli, rozum.. ??? Każdy ocenia piosenki czy teledyski według swojego gustu.. przestań wreszcie :twisted: To, co robisz jest trochę nie miła (obawiam się, że nawet nie trochę tylko bardzo) :twisted: :!: :!: :!:

ZDECYDOWANIE..KAZDY MA INNY ROZUM..ALBO ROZUMEK...TO DOBRZE ZE JEST ROZNORODNOSC..I ROZNA ZAWARTOSC WODY..W TKANCE MOZGOWEJ..TAK JEST CIEKAWIEJ....PRAWDA :?: :?: I MOZNA POWYMIENIAC POGLADY...TAK GORACE..ZE CZASEM TA WODA PARUJE,,ZEBY TYLKO KOMUS COMP SIE NIE ZALAL....POZDRAWIAM..SZANUJE..KAZDE ZDANIE...BO KAZDY MA SWOJA HISTORIE...NIEZALEZNIE OD ILOSCI WODY..... :wink: :wink: :wink:
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 06 cze 2003, 16:07

mondrala pisze:a moze zjesz sobie serce z piernika...dobrze ci to zrobi..bo narazie ...to piszesz i piszesz..a slonce swieci..swieci...a w toruniu sa dobre piernikowe ciasteczka..i kopernik co cos kiedys odkryl..ale ty nic nie odkrywasz..ciekawego..wiec moze jednak czekoladowego pierniczka..dla zebrania mysli...torunskich...bez urazy..ok :?:

sorry, ale skoro oskarżasz kogoś o pisanie bez sensu, to wychodziłoby na to, że Ty piszesz z sensem, ale tak nie jest, bo Twoje wypowiedzi najczęściej są bez sensu i momentami wydaje mi się, że piszesz byle tylko napisać... bo wypowiedź ta wcale nie jest potrzebna
pomyśl dwa razy zanim coś napiszesz...
...przemyśl to... :?
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Slaweeek
Posty: 555
Rejestracja: 19 kwie 2003, 16:37
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Slaweeek » 06 cze 2003, 18:22

Mondrala znów nie może pogodzić się z opinią innych...tak wszystkich pouczasz a jeszcze dużo Ci brakuje do tego aby to robić, bo wiele jeszcze rzeczy powinieneś/powinnaś zrozumieć.
A dla mnie Słodkie Winogrona to - bardzo dobra muzyka, rytm i niektóre momenty soczystego brzmienia gitary, to sprawia że piosenka jest bardzo dobra, a słowa, text wykonany przez Anię też nie jest niczego sobie nie mam się do czego przyczepić, nawet gdybym chciał...(ale nie chcę)
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 06 cze 2003, 18:58

mondrala pisze:a moze zjesz sobie serce z piernika...dobrze ci to zrobi..bo narazie ...to piszesz i piszesz..a slonce swieci..swieci...a w toruniu sa dobre piernikowe ciasteczka..i kopernik co cos kiedys odkryl..ale ty nic nie odkrywasz..ciekawego..wiec moze jednak czekoladowego pierniczka..dla zebrania mysli...torunskich...bez urazy..ok :?:



ja bym sobie ta takie słowa nie pozwoliła...
a Ty co masz zresztą do Torunia? Ty niby skąd jesteś? :roll: :roll: phi...
Mloda, mi sie "tańcz, zaprosili cie na bal" tez podoba. masz racje ze trzeba przemyśleć piosenke... spox jest :D
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 06 cze 2003, 22:08

Wiecie co? dajmy na luz i nie komentujmy sami jej wypowiedzi - OK? ;)
...
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 06 cze 2003, 22:13

powkużać nas hce i tyle. nie dajmy sie zprowokować mądrali. nieh sobie pisze co hce jeśli to jest jej sposub na zwrucenie uwagi na siebie. ja jusz to zaczynam ignorowac
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"

Wróć do „Łzy”