Pszów.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
MadierFakier
Posty: 26
Rejestracja: 03 maja 2004, 20:03

no jest luz

Postautor: MadierFakier » 04 maja 2004, 21:53

no spoko ja tam się niuraziłem:) a odzywać się chyba zaczne zobacz sobie lepiej co tam w żywcu słychać może się tam spotkamy:) więc pokój :):D:D
Awatar użytkownika
Aja
Posty: 975
Rejestracja: 06 gru 2003, 9:01
Lokalizacja: Jastrzębie

Postautor: Aja » 04 maja 2004, 22:31

Ehehhee biedny Michaś... on zaraz dostanie kompleksów :P
"Żyj tak jakbyś wiedział, że jest to ostatni dzień twojego życia."
Awatar użytkownika
pati z Pszowa
Posty: 235
Rejestracja: 07 wrz 2003, 16:35
Lokalizacja: Pszów

Postautor: pati z Pszowa » 05 maja 2004, 11:59

jak ktoś chce fotki to ja dzisiaj wywołalłam fil więc piszczie mi na pw waSZe maile to wam fotki przyślę a to jest mój mail perla521@wp.pl
nienawidze alkoholików....
Awatar użytkownika
Slaweeek
Posty: 555
Rejestracja: 19 kwie 2003, 16:37
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Slaweeek » 07 maja 2004, 17:47

Pati mogłabyś mi zrobić normalne odbitki, bo wiesz... wpadnie po nie po maturze:)
Ha ale i tak Siano jest the best!!!...
Awatar użytkownika
sylwiak
Członek FFC
Posty: 5315
Rejestracja: 29 cze 2003, 17:28
Lokalizacja: Londyn / Katowice

Postautor: sylwiak » 07 maja 2004, 17:51

Macie już jakieś fotki z siana ??
tel. 794-968-977
Myspace :-) Last.fm :-) Facebook
Awatar użytkownika
Aja
Posty: 975
Rejestracja: 06 gru 2003, 9:01
Lokalizacja: Jastrzębie

Postautor: Aja » 07 maja 2004, 20:01

Eh Pati ja nic jeszcze nie dostałam :?
"Żyj tak jakbyś wiedział, że jest to ostatni dzień twojego życia."
Awatar użytkownika
pati z Pszowa
Posty: 235
Rejestracja: 07 wrz 2003, 16:35
Lokalizacja: Pszów

Postautor: pati z Pszowa » 07 maja 2004, 20:15

hej Aja ja wiem niedługo ci wyślę fotki aha i jeszcze jedno nie działa mi mail od jesoosa i michała nie wiem czemu dajcie i znać jakie dokładnie macie maile :)
nienawidze alkoholików....
Awatar użytkownika
Aja
Posty: 975
Rejestracja: 06 gru 2003, 9:01
Lokalizacja: Jastrzębie

Postautor: Aja » 07 maja 2004, 20:24

jeszcze dzis??? jesli chodzi o michala mojego sasiada to mozesz mi wyslac a ja mu przesle
"Żyj tak jakbyś wiedział, że jest to ostatni dzień twojego życia."
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 07 maja 2004, 20:51

Syriel pisze: "Czy ten na scenie to nie był czasami facet Yennefer?"..


tak a propos Yennefer..czemu ja się z Nią nie widziałam? :( mogliście podejść do Nas. ja Karoline pamiętam jeszcze z premiery NCNJ:P
Yennefer
Członek FFC
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2002, 21:08
Lokalizacja: Nysa

Postautor: Yennefer » 07 maja 2004, 22:53

Asiu- bo ja Ciebie tez nie widzialam:( zreszta mysmy sie nie "bratali" (z jakiego to dziela? -powtorka przed matura;) z FFC. widzialam Cie pod koniec koncertu jak stalas po drugiej stronie barierek, ale nie bylam pewna, czy to Ty (a jednak dobrze poznalam;)) a po koncercie od razu sie zmylismy, bo taki byl "odgorny" rozkaz
no ale na pewno sie jeszcze zobaczymy
papa
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 08 maja 2004, 17:04

No Pati mnie też wyslij foteczki:D:D wsyskie:) proszem..

No reszta druzyny brac sie do roboty i wysylac zdjecia!!:)

tynkax@gazeta.pl
Awatar użytkownika
Malvina
Członek FFC
Posty: 1242
Rejestracja: 31 sie 2002, 18:56
Kontaktowanie:

Postautor: Malvina » 08 maja 2004, 17:16

Też jestem chętna do fotek :)
Malvina_ffc@wp.pl
Awatar użytkownika
Kajo
Posty: 1162
Rejestracja: 02 lip 2002, 5:46
Lokalizacja: Racibórz

Postautor: Kajo » 08 maja 2004, 17:29

Ja sie tam zbytnio do zdjec nieudzielalem (chyba wcale :P ), ale chetnie ogladne :wink: : ka-jo@wp.pl
Awatar użytkownika
Aja
Posty: 975
Rejestracja: 06 gru 2003, 9:01
Lokalizacja: Jastrzębie

Postautor: Aja » 08 maja 2004, 18:43

Ja też chce aja100@buziaczek.pl
"Żyj tak jakbyś wiedział, że jest to ostatni dzień twojego życia."
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 08 maja 2004, 22:15

Yennefer pisze:Asiu- widzialam Cie pod koniec koncertu jak stalas po drugiej stronie barierek, ale nie bylam pewna, czy to Ty (a jednak dobrze poznalam;)) a po koncercie od razu sie zmylismy, bo taki byl "odgorny" rozkaz
no ale na pewno sie jeszcze zobaczymy
papa


szkoda, że nie podeszłaś:( ja Ciebie niestety nie widziałam. I ciesze się, że mnie poznałaś:D No, ale napewno się jeszcze spotkamy :) (tak też mówiłyśmy w czerwcu;P) buziaczki;**

Wróć do „Koncerty”