Czy to Ania, czy nie Ania ?

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Ewelina(Ewka)
Posty: 576
Rejestracja: 05 paź 2002, 2:32

Postautor: Ewelina(Ewka) » 04 lip 2003, 20:46

ekhm ja to widziałąm juz pare takich osób, które się podszywają pod zespół.

NASTĘPNYM RAZEM WYBYIJEMY ICH :P:P:D:D;);)
"Nie mogę patrzec na Twoją twarz,me oczy pełne łez"
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 04 lip 2003, 23:34

no cóż a ja sieupieram że to była ona...
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 05 lip 2003, 0:13

ja tez jestem za tym że to była ona. można było poznać. była bardzo małomówna jak to bywa z Anią na czacie. to PRAWDZIWA Ania.
dlaczego teraz po tym jak ktoś sie raz podszył pod Anie bedziecie każdą jej wizyte skreślać? w końcu sie zdenerwuje i nie bedzie Ani jużna czacie nigdy...no chyba że podróby...pomyślcie nad tym co robicie
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 623
Rejestracja: 17 lip 2002, 3:36
Lokalizacja: Huta (województwo wielkopolskie)
Kontaktowanie:

Postautor: Jędrek » 05 lip 2003, 11:14

Pomyślmy logicznie. Gdyby to była Ania to na stronie byłaby jakaś informacja że zmieniła nicka.

Może żeby się nie kłócić niech ANia nam prawdę powie. Aniu to byłaś TY czy nie ????????????????????????????????
Ktoś spalił ogrody z naszymi snami
Wyrwał korzenie marzeń
Podeptane kwiaty naszych rozkoszy
Marnieją samotnie
Mówiłem - tak nie może być
List z raju
www.sluah.blog.pl
Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 05 lip 2003, 11:20

Paula my Ani nie skreślamy :!: :wink: Tylko jezeli ktoś sie podszył za nia to wszyscy maja nadzieję że to Ania , i wtedy można sie zdziwić :cry: Ale Ania nam prawde :!: :wink: :D powie
Awatar użytkownika
Ania-LZY
Zespół Łzy
Posty: 23
Rejestracja: 14 cze 2002, 22:52

Postautor: Ania-LZY » 09 lip 2003, 22:48

pojawiam się rzadko ale kiedy to robię to jako Ania-LZY. Nie wierzcie więc komuś kto pisze jako Anna. pozdrawiam
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 09 lip 2003, 22:53

Wiedziałam od samego początku... teraz trzymamy się tylko tego, ze Ania-LZY to prawdziwa Ania, a inni to się podszywają pod naszą Anię
Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 09 lip 2003, 22:54

Niom w końcu nasz koffana Ania odpisała. :P Tylko szkoda że tak krótko była :cry: Mamy nadzieję że bedziesz Aniu coraz częsciec :wink:

I od dzisiaj nikomu niewierzymy , kto sie podszywa za naszą Anię :!:
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 09 lip 2003, 22:54

dziękujemy Aniu za odpowiedź. teraz już co niektórzy bedą wiedzieć co pomyśleć jak wejdzie ktoś na nicku Anna-lzy. ja tam jeszcze nie dawno wieżyłam ze to Ty.. :wink:

Ania na forum? czy to jakieś święto....chyba niczego nie przegapiłam...
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 10 lip 2003, 0:35

Rozmawialiśmy na ten temat z Anią na zlocie.Mówiła że Ona tylko wchodzi jak jest jakis news na stronie.Inaczej to nie Ona.
Awatar użytkownika
wd5
Posty: 952
Rejestracja: 11 gru 2002, 3:38

Postautor: wd5 » 10 lip 2003, 10:10

ja pamietam jak był jakis czat z całym zespolem (ZESPOL_Lzy - chyba tak ), ale mieli awarie i byli jakies 5 min. Wtedy pojawiały sie nicki Zespol=Lzy, LZY_ZESPOL czy cos takiego. Bardzo łatwo mozna takiego oszusta sorawidzic zadając mu pytanie, na ktore odpowie tylko zespol, a nie np. gazeta. Akurat fajnie sie zlozylo, ze bylo to dzien po czacie na onecie i ktos sprytnie to rozegrał bo powiedział to owego ,,zespolu,, tak:

Zadam wam pytanie, ktore wczoraj bylo na onecie, jesli odpowiedz bedzie ta sama, to jestescie wy:

Co byscie zroblili, gdyby zapewnic wam kariere Ich3?


--- cytaty z pamięci


Takze, nie sądze, aby to była Ania W. (tak ją nazwyam - czyt. Ania Wu)
Izma wróciła
Awatar użytkownika
Syriel
Posty: 2311
Rejestracja: 27 sie 2002, 17:28
Lokalizacja: Jaworzno/Kraków

Postautor: Syriel » 10 lip 2003, 11:05

heheh nie skomentuję tego tematu :)... oj KTOŚ będzie miał niemiłą sytuację jak wyjdzie szydło z worka :)
Awatar użytkownika
morelka
Członek FFC
Posty: 2173
Rejestracja: 23 cze 2003, 15:39
Lokalizacja: Wałbrzych

Postautor: morelka » 10 lip 2003, 11:37

Ciesze sie ze Ania nam wszystko wyjasnieła. Teraz juz łatwo nikt sie nie da nabrac. Zreszta ja i tak nie wierzyam we wkrecanie ze niby cos jej nick nie chcial wejsc. Nie mozemy sie dac oszustom....
Więc żeby uczucie trwało, trzeba zgodzić się na niepewność, wypłynąć na niebezpieczne wody, tam gdzie posuwa się do przodu tylko ten, kto ufa...
Awatar użytkownika
kathleen_kelly
Posty: 714
Rejestracja: 22 kwie 2002, 7:00
Lokalizacja: Opole

Postautor: kathleen_kelly » 10 lip 2003, 12:10

No cóż ... czasem wolałabym wierzyć oszustom ... Może z racji tego, że oszuści odwiedzają nas nieporównywalnie częściej niż 'oryginały' ... :roll:
" (...) there was a light in her eyes ... I used to see ... and the song in the words ... I used to hear (...) "
Awatar użytkownika
nula
Posty: 220
Rejestracja: 09 maja 2003, 22:31
Lokalizacja: Wschowa

Postautor: nula » 10 lip 2003, 14:01

no teraz jest wszystko jasne bardzo mnie cieszy że ania odpisała

Wróć do „Łzy”