Dzial pt "Zdjęcia fanow z zespolem"

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 09 paź 2003, 22:27

Może nie fanów.....ale zdjęcia są:
http://www.winner.pl/main.php#
Sylwia
Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 10 paź 2003, 19:41

Spoko zdjęcia :!: Dzieki Sylwia za stronke :wink: :D
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 10 paź 2003, 21:37

Sylwia pisze:Może nie fanów.....ale zdjęcia są:
http://www.winner.pl/main.php#

A ja już miałam nadzieje,że gdzieś tam będzie można ujrzeć FFC.
A tu zonk :wink:
Awatar użytkownika
Harry
Posty: 23
Rejestracja: 02 lis 2003, 22:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: Harry » 04 lis 2003, 8:39

Sorka troche pozno zalapalem sie na ten dzial... Nio ale jakis maly odnosnik ze zdjeciami fanow na koncertach moglbybyc:D Alenarazie chcetnie wymienie sie jakimis zdjeciami np. z koncertu w Bydgoszczy droga mailowa:) Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 04 lis 2003, 14:32

To ja prosze na maila fotki z Bydgoszczy enya-kasia@wp.pl :D
Pewnie nie wszyscy mają linka http://www.a-lzy-poplyna-cichutko.blog.pl :arrow: Zdjęcia z ogniska i z Czeladzi.
Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 1287
Rejestracja: 12 wrz 2003, 20:00
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Ignis » 04 lis 2003, 15:41

Cień Anioła pisze:
Pewnie nie wszyscy mają linka http://www.a-lzy-poplyna-cichutko.blog.pl :arrow: Zdjęcia z ogniska i z Czeladzi.

nie wiem czy to tylko mnie ale zdjęcia się nie otwierają :cry: żadne :cry:
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 04 lis 2003, 16:06

No własnie...nie wszystkim działają.A własnej strony nie mam żeby wrzucić na serwer jakis normlany.Bo te są na interii :?
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 04 lis 2003, 16:29

a mi się wszystkie wyświetlają.. dzieki za linka Cieniu, swietne zdjecia. :)
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 04 lis 2003, 17:12

http://www.winner.pl/main.php#

Muszę przyznać, że bardzo fajne są zdjęcia z tej strony, tym bardziej, że w Czeladzi (M1)byliśmy :D
...
Awatar użytkownika
kepher
Posty: 59
Rejestracja: 16 lip 2003, 19:31
Lokalizacja: warszawa

Postautor: kepher » 04 lis 2003, 18:29

Ja też bym obejrzał chętnie zdjęcia, ale podobnie jak duża część osób, (zdjęcia) nie otwierają mi się. A dlaczego się nie otwierają? Bo znajdują się na serwerach interii. A jak rozwiązać problem? Przenieść się np na onet. W republice mają tak samo darmowe konta jak na interii, a na dodatek są szybsze i, co więcej, działają!
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 04 lis 2003, 18:31

Cień Anioła pisze:
Sylwia pisze:Może nie fanów.....ale zdjęcia są:
http://www.winner.pl/main.php#

A ja już miałam nadzieje,że gdzieś tam będzie można ujrzeć FFC.
A tu zonk :wink:


Na jednym zdjęciu widać wyraźnie Qubiaka :) Gratulacje :P
...
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 04 lis 2003, 19:37

kepher pisze:Ja też bym obejrzał chętnie zdjęcia, ale podobnie jak duża część osób, (zdjęcia) nie otwierają mi się. A dlaczego się nie otwierają? Bo znajdują się na serwerach interii. A jak rozwiązać problem? Przenieść się np na onet. W republice mają tak samo darmowe konta jak na interii, a na dodatek są szybsze i, co więcej, działają!

No tak...ale na to trzeba jeszcze miec czas i do tego wiedziec jak to zrobic :lol: :wink:
Awatar użytkownika
AGANIESZKA
Członek FFC
Posty: 479
Rejestracja: 26 maja 2003, 15:00
Lokalizacja: GRODKÓW/NYSA

Postautor: AGANIESZKA » 04 lis 2003, 19:46

baardzo podobaja mi sie te zdjątka1 a to gdzie jest adam to mam podobne z wrocka... :P
Awatar użytkownika
Małgorzata
Członek FFC
Posty: 3192
Rejestracja: 10 gru 2002, 21:06
Lokalizacja: Elbląg / Lewin Brzeski

Postautor: Małgorzata » 04 lis 2003, 20:43

Hmm....fajne zdjecia...szkoda tylko, że nie zrobili zdjecia nam...ale oglądając uważnie....zobaczyłam na koncercie Łez Bartka z Apo wiec ja tam gdzieś w pobliżu też powinnam być...bo bawił sie obok mnie :D ....Qbiaka widziałam...no i kogoś z FFC...ale odwróconego tylem...i niestety nie rozpoznałam
Świat jest jak burdel, w którym Ty bierzesz lub dajesz.
Awatar użytkownika
Qbiak
Posty: 663
Rejestracja: 13 lip 2003, 3:16
Lokalizacja: Siemianowice

Postautor: Qbiak » 06 lis 2003, 0:36

No Qbiak na fotce - jestem z siebie dumny :P Fajne foty... Niedlugo wrzuce na swoja stronke foty z Łez na ktorych bylem, z ogniska itd. Wtedy dam Wam adres.

Wróć do „Łzy”