Teledyski

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
luki
Posty: 623
Rejestracja: 30 paź 2002, 0:43
Lokalizacja: konin

Postautor: luki » 31 lip 2003, 11:20

Moim zadeniem teldyski są kuuuuuuuuuuul tylko moło ich w telefizi
Awatar użytkownika
Iwona
Członek FFC
Posty: 755
Rejestracja: 27 cze 2003, 21:42
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Iwona » 31 lip 2003, 11:41

Zgadzam się, ale teledysk do oczu jest po prostu THE BEST!!! A teledyski Łez często lecą w muzycznych listach na TV4, nie tylko oczy, ale te starsze też. POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 31 lip 2003, 13:36

Ostatnio na TV4 widziałyśmy ze ślwką 'Niebieską sukienke' :D
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 31 lip 2003, 13:50

Agnieszka- nie podoba mi sie... taki jakis dziwny.... z koncertu ;/ nie lubie takich teledysków
Narcyz- lubie piosenke i lubie teledysk :P jest abrdzo śmieszny ;)
Niebieska sukienka taki sobie ten teledysk...
Opowiem wam..- tez taki sobie...
Jestem jaka jestem podoba mi się :) Ania fajnie wygląda i w gogóle fajne ;)
Anastazja- świetny, ciekawy pomysł. Adam ma fajną frysurke, sylwia :twisted: jak by go prąd poraził :P
Jestem dilerem- beznadziejny.... :roll: (ale widziałam dilera na żywi :lol: )
Ja nie lubie nikogo- mało ciekawy, ale taki ciepły ;)
Oczy- najlepszy polski teledysk
to chyba by było na tyle ;)
Awatar użytkownika
morpheus
Posty: 28
Rejestracja: 09 lip 2002, 6:00

Postautor: morpheus » 31 lip 2003, 16:00

No ok, oto moja zdanie co do klipów zespołu :)

Agnieszka - jak na początek całkiem ok, ale nic specjalnego
Narcyz - zabawny
Opowiem wam jej historię - zbyta mało wstrząsający jak na tą piosenkę, nie przyciąga do ekranu
Niebieska sukienka - troche mało oryginalna

Można wysnuć wniosek że klipy promujące album WZZS, były raczej proste i bez bajerów, ale w końcu to były początki ogólnopolskiej kariery Łez, dla fanów liczyła się przedewszystkim muzyka i genialne texty

Jestem jaka jestem - ładne zdjęcia, dobry pomysł i to końcowe wejście z koncertu - ogolnie ok
Ja nie lubie nikogo - kompletny brak fabuły, dobra realizacja ale strasznie nudny
Anastazja - coś wspaniałego, do super piosenki, świetny klip i świetna kreacja Alicji Bachledy Curuś, pełen profesjonalizm i klip na bardzo wysokim poziomie, co prawda dodabym tam jeszcze pare rzeczy :) ale teledysk świetny
Jestem dilerem - rzadko go widziałem i nie wywarł na mnie wrażenia, może dlatego że czekałem na teledysk do Lukrecji

Klipy z drugiej płyty stay się bardziej wyraziste i poprostu lepsze, pojawiła się też konkretna fabuła

Oczy szeroko zamknięte - piękny klip, dobra realizacja, Ania wygląda tam pięknie, mam nadzieję że wkrótce na niemieckiej vivie usłysze eyes open madly z tymtakże teledyskiem, bo jest bardzo dobry

Zobaczymy jak będą wyglądały dalsze klipy z nowego albumu Łez :)
Awatar użytkownika
Sylwia;-)
Posty: 1541
Rejestracja: 08 cze 2003, 20:16
Lokalizacja: Tbg

Postautor: Sylwia;-) » 31 lip 2003, 18:09

Hej, a mi się osobiście klipy podobają, no może poza "Oczami..." nie przypominaja mi stylu zespołu jaki wcześnij widziałam, ale może być. Całuski sylwia;-)
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 31 lip 2003, 23:53

morpheus pisze:Oczy szeroko zamknięte - piękny klip, dobra realizacja, Ania wygląda tam pięknie, mam nadzieję że wkrótce na niemieckiej vivie usłysze eyes open madly

Eyes Open Madly pozostawiają wiele do życzenia w kwestii wymowy Ani(nie ublizajac oczywiscie).
Awatar użytkownika
jednorożec
Posty: 55
Rejestracja: 17 lip 2003, 21:55
Lokalizacja: Człuchów
Kontaktowanie:

Postautor: jednorożec » 05 sie 2003, 12:49

prawdę mówiąc nie przepadam za teledyskami... wolę układać sobie taki "teledysk" w mojej wyobraźni, ale jeśli miałabym już wybrać jakiś co mi się najbardziej podoba... z całą pewnością jest to Anastazja....
"Zamknięte we wspomnieniach szczęścia sekundy,
Przetrwają najgorsze świata chwile,
Przetrwają śmiertelne życie,
Przetrwają kolejne odrodzenie...."
Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 623
Rejestracja: 17 lip 2002, 3:36
Lokalizacja: Huta (województwo wielkopolskie)
Kontaktowanie:

Postautor: Jędrek » 07 sie 2003, 23:25

Ja w sumie lubię teledyski. NApjpiew sobie sam układam taledysk a potem go konfrontuję z tym co zobaczę. Czasem mój jest lepszy a czasm nie.
Ktoś spalił ogrody z naszymi snami
Wyrwał korzenie marzeń
Podeptane kwiaty naszych rozkoszy
Marnieją samotnie
Mówiłem - tak nie może być
List z raju
www.sluah.blog.pl
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 08 sie 2003, 20:13

Dla mnie w twórczości Łez to najlepszy jest clip do "Oczków...", ale w ogóle w muzyce to bardzo podobają mi się clipy Marilyna Mansona...to jest coś
Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 623
Rejestracja: 17 lip 2002, 3:36
Lokalizacja: Huta (województwo wielkopolskie)
Kontaktowanie:

Postautor: Jędrek » 09 sie 2003, 14:03

Marlin ma świetne teledyski. Ostatni jego teledysk jest świetny. Tak wczoraj oglądałem teledyski Łez i stwierdzam że najlesza jest Anastazja.
Ktoś spalił ogrody z naszymi snami
Wyrwał korzenie marzeń
Podeptane kwiaty naszych rozkoszy
Marnieją samotnie
Mówiłem - tak nie może być
List z raju
www.sluah.blog.pl
Awatar użytkownika
Malvina
Członek FFC
Posty: 1242
Rejestracja: 31 sie 2002, 18:56
Kontaktowanie:

Postautor: Malvina » 09 sie 2003, 15:49

Agnieszka-podoba mi się,lubie koncertowe teledyski
Narcyz-świetny,zawsze się przy nim śmieje
Niebieska sukienka-ujdzie,są lepsze
Opowiem wam jej historię-fajny,ale taka piosenka zasługuje na coś lepszego
Jestem jaka jestem-nie ma zadnych fajerwerków,ale mi sie podoba
Ja nie lubię nikogo-Trochę nudny,a w połączeniu z nienajlepszą piosenką wypada słabo na tle innych
Anastazja-superrrr,bardzo mi się podoba.W dniu premiery cały dzień siedziałam przed telewizorem,żeby go zobaczyć:-)
Jestem Dilerem-mnie sie podoba,ale to pewnie dlatego,że był kręcony w Rybniku :-D
Oczy szekoko zamknięte-Na razie najlepszy teledysk Łez.Praktycznie wszystko mi się podoba:-)
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 26 gru 2003, 15:33

Danamericus



Dołączył: 17 Lip 2003
Posty: 20
Skąd: United States of America
Wysłany: Wto Gru 23, 2003 9:41 Temat postu: Videos

--------------------------------------------------------------------------------

Will there ever be new videos to download? I would love to see them! I love the ones that are here now and the one on the newest Cd but will there ever be more? Is there anywhere I can go to get them?? I would like to see the video for "Agnieszka" or "Jestem jaka Jestem" some of my favourite songs. But especially I want to see video for "Narcyz Sie Nazywam" the greatest song in the world!!!!!
_________________


moon
Członkowie FFC



Dołączył: 06 Sie 2002
Posty: 1075
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Wto Gru 23, 2003 11:46 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Videoclips of "Agnieszka...", "Narcyz", "Jestem Jaka Jestem", "Niebieska Sukienka", "Opowiem Wam Jej Historię", had been published on this site, but they were deleted from the server (maybe because of a lack of free space)...


magda89
Członkowie FFC



Dołączył: 29 Cze 2003
Posty: 443
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto Gru 23, 2003 11:57 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Czy ktos moglby przetlumaczyc??


moon
Członkowie FFC



Dołączył: 06 Sie 2002
Posty: 1075
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Wto Gru 23, 2003 12:33 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Danamericus pyta o teledyski Łez. Kiedy będą do ściągnięcia: Agnieszka... i inne starsze teledyski!!!
Awatar użytkownika
Coma^
Posty: 220
Rejestracja: 17 gru 2003, 15:27
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Coma^ » 26 gru 2003, 17:53

Danamericus , you should download "Kazaa" program, and then you will be able to find some videos from other`s computers.. :wink:
Awatar użytkownika
magda89
Posty: 557
Rejestracja: 29 cze 2003, 2:28
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: magda89 » 26 gru 2003, 18:01

Jedyny teledysk jakiego nie widzialam to OWJH a jak dotad to najbardziej podobal mi sie klip do Oczu...
..::Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie,::..
..::Ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku::..


www.cien-zablakanej-duszy.pl

Wróć do „Łzy”