DZIŚ NA TORT ZAPRASZAJĄ NAS.... ;) (Dorota)

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Martynka_Pajonczek
Posty: 529
Rejestracja: 27 mar 2003, 21:53
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka_Pajonczek » 12 sie 2003, 17:18

Po powrocie dopiero dzis wzielam sie za zaleglosci na forum i skladam zyczonka obu solenizantkom (chociaz juz to robilam w odpowiadnim czasie pamietalam ;) ) spoznione ale szczere Wiec Dorotko i Ewus wszystkiego naj;*****
Awatar użytkownika
Ewelina(Ewka)
Posty: 576
Rejestracja: 05 paź 2002, 2:32

Postautor: Ewelina(Ewka) » 12 sie 2003, 21:50

Dorotko i Ewciu skłądam wam najserdeczniejsze zyczenia bardzo spóźnione ale bardzo szczere, niestety nie było mnie w dniu waszego święta, więc teraz jeszcze raz życze wszystkiego naj naj naj
"Nie mogę patrzec na Twoją twarz,me oczy pełne łez"
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 12 sie 2003, 21:53

Ja wczoraj dopiero wrocielm z wakacji i rownierz przyłaczam sie do zyczen, wszystiego NAJLESZPEGO ;)
Awatar użytkownika
Anioł_ciemności
Posty: 351
Rejestracja: 08 sie 2003, 18:26
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Anioł_ciemności » 25 sie 2003, 18:41

:P :P :P :P :P Wszystkiego NAJNAJNAj życzę Iwonie Bielawie, Która 26 sierpnia kończy 16 latek :mrgreen: 3maj się!!!! :D Pozdrawiam mocno samą Iwonę oraz wszystkich innych forumowiczów!!!! :) :) :) :) :) :D :D 8) 8) :wink: :lol: :!: :!: :!: :!:
P.S.Iwona wyjechała,więc przez najbliższy tydzień nie bedzie jej na stronie :( :cry:

Takie rzeczy to tylko w...FFC!


Szatan,mrok cały rok!
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 25 sie 2003, 18:47

A więc wszystkiego najlepszego:)
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Syriel
Posty: 2311
Rejestracja: 27 sie 2002, 17:28
Lokalizacja: Jaworzno/Kraków

Postautor: Syriel » 25 sie 2003, 18:54

Iwonko wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń, wielu łez... oczywiście tych szczęścia.... :D
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 25 sie 2003, 19:30

Również życzę wszystkiego dobrego :*** Spełnienia marzeń...i wielu innych rzeczy :)
Awatar użytkownika
Ja-samotna
Posty: 297
Rejestracja: 11 lis 2002, 0:14
Lokalizacja: Legnica
Kontaktowanie:

Postautor: Ja-samotna » 25 sie 2003, 19:56

Najlepszego :)
mamy tylko siebie - wielką mamy moc
Awatar użytkownika
Ninona
Członek FFC
Posty: 1743
Rejestracja: 03 maja 2003, 21:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Ninona » 25 sie 2003, 22:33

hmmm
Iwi, ja też Ci życzę wszystkiego najlepszego!!!!
Zdrowia , szczęścia, pomyślności, radości i spełnienia mażeń(ale nie wszystkich - bo inaczej byłoby nudno ;p)
Trzymaj się cieplutko
Pozdrawiam :D
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 25 sie 2003, 22:50

też sie dołanczam do zyczeń. Wszystkiego naj :)
Obrazek
Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 533
Rejestracja: 03 gru 2002, 1:16
Lokalizacja: Stargard

Postautor: sliwka » 25 sie 2003, 23:13

ja rozniez dolanczam sie do zyczen...
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 25 sie 2003, 23:31

To i ja się dołączę ;) ;***********************************************
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 25 sie 2003, 23:40

no jak fszyscy to fszyscy. najlepszego :-*
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
iwan
Posty: 797
Rejestracja: 13 sie 2002, 6:27
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Postautor: iwan » 26 sie 2003, 2:43

Zdrowia, szczescia, pomaranczy, niech Ci facet nago tanczy ... :P WSZYSTKIEGO NAJ :D
====> Śpieszmy się kochać ludzi-tak szybko odchodzą... <====
Awatar użytkownika
Iwona
Członek FFC
Posty: 755
Rejestracja: 27 cze 2003, 21:42
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Iwona » 26 sie 2003, 12:57

No, nie miało mnie być, alejestem, w końcu w Kościerzynie też są kawiarenki internetowe (drogie, ale są). Wszystkim BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!! No i oczywiście pozdrawiam :D

Ps. Anioł Ciemności (Ania) Ty się kiedyś doigrasz !!!!!

Wróć do „Różne czyli Inne”