"Trochę wspomnień, tamtych dni" - nowy singiel

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 01 maja 2004, 20:26

Mi na początku też nie chciało się ściągać. Ale wygrałąm tą walkę :twisted:
Jak coś to mogę przesłać to osobie ,która nie ma fierwalla i da to dalej :wink:
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 01 maja 2004, 20:44

Qrdee ja tez nie moge sciagnac...;/ a firewella chyba mam;/
Awatar użytkownika
iwonkax
Posty: 1723
Rejestracja: 10 maja 2003, 4:05
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Postautor: iwonkax » 01 maja 2004, 21:02

Ja też wygrałam tą walkę :twisted: ... Widziałam teledysk już drugi raz...I muszę powiedzieć, że jest świetny... :lol: Chociaż...padały tutaj ciekawsze scenariusze, i bardziej wzruszające... :wink: ale mimo to...chyba nie mam się do czego przyczepić..Nie tym razem.. :wink:
Tutaj miejsce gdzie jest dobrze
Tutaj aksamitny spokój...
Awatar użytkownika
Belitka
Członek FFC
Posty: 3145
Rejestracja: 14 mar 2003, 2:51
Lokalizacja: że :P
Kontaktowanie:

Postautor: Belitka » 01 maja 2004, 21:31

buuu ja mam firewalla na serwerze sieciowym.. więc to mnie też dotyczy... buuu
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 01 maja 2004, 21:57

też mam firewalla a nie miałam problemów...
po prostu kliknęłam prawym przyciskiem myszy i dałam "zapisz jako" i mi sieściągało... piksele rzeczywiscie są... ale dobre i to...
nareszcie go zobaczyłam... jestem szczęśliwa ;)
w przeciewieństwie do ocenu Ciacha ;-) mi się teledysk podoba bardzo...... po Anka i Julkach jestem mile zaskoczona ;)
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
_Agnieszka_
Członek FFC
Posty: 157
Rejestracja: 21 wrz 2003, 23:31
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: _Agnieszka_ » 02 maja 2004, 1:58

Teledysk w bardzo dobrej jakości znajduje się na singlu TWTD, tylko ma prawie 27 MB a nie jak ten ze strony 4,6 MB i stąd pewnie ta różnica :?
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecności"
Awatar użytkownika
ciacho
Członek FFC
Posty: 5977
Rejestracja: 27 mar 2003, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: ciacho » 02 maja 2004, 2:40

Marik pisze:po Ankach i Julkach jestem mile zaskoczona


Mariku,to,ze klip jest lepszy od "Anki" czy "Julki" to nie ulega wątpliwości,ale mi się i tak nie podoba :P
Za nasze miasto i za te barwy, oddamy całe życie swe.
Zwyciężaj dla nas, my zwyciężamy.
Legio Warszawa kocham Cię.
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 02 maja 2004, 11:05

No nareszcie Łzy pokazały klasę... to trzeba przyznać... piosenki i klipy do "Oczów.." i "Trochę wspomnień..." są dla mnie dobre... choć myślę, że jednak "Oczy..." są lepsze... ale pomijając który lepszy... oba mają klasę :lol:
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 02 maja 2004, 22:07

ciacho pisze:Mariku,to,ze klip jest lepszy od "Anki" czy "Julki" to nie ulega wątpliwości,ale mi się i tak nie podoba :P

i ja nie rozumiem czemu :lol: mi się nie moze nie podobać, chociażby dlatego, że nagrywany pod Karpaczem :lol: i że oglądając go , choć trudno na tym ze strony rozróżnić... myślę sobie "o! wiem gdzie to jest" ;)
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
lila
Posty: 11
Rejestracja: 16 wrz 2003, 20:21
Lokalizacja: Strzyżów

Postautor: lila » 11 maja 2004, 22:22

ja tez juz sciągnełam. :) Ogolnie teledysk jest dobrze zrobiony, ale jakosc mi sie nie podoba
może i nie jestem taka...
ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 11 maja 2004, 23:29

hehe... nie wiem, czy ktos to juz zauwazyl, ale jak ostatnio dokladnie ogladalam teledysk, to zauwazylam, ze ta reka, ktora trzyma zdjecie Adama to chyba nie jest reka Ani... no chyba ze specjalnie do tego ujecia Ania skrocila paznokcie :twisted: ;) ehh... nie czepiam sie, tylko tak jakos mi sie to rzucilo w oczy ;)
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 11 maja 2004, 23:35

Ja już o tym wspominałam Ally :wink: Widać jak czytasz forum :twisted: :P :wink:

Lila - ta jakoś ma taka być. Tzn w ujęciach z tą parą w górach.
Awatar użytkownika
lila
Posty: 11
Rejestracja: 16 wrz 2003, 20:21
Lokalizacja: Strzyżów

Postautor: lila » 12 maja 2004, 17:30

Cień Anioła pisze:Lila - ta jakoś ma taka być. Tzn w ujęciach z tą parą w górach.[/b]



Droga Cieniu - Wiem, ze specjalnie zostaly zrobione te ujecia

:roll: w gorszej jakosci :roll: . Nie musisz mi tego wyjasniac :roll: .

Chodzilo mi o jakosc calego klipu, a zebys mogla to lepiej zrozumiec to o sceny z zespolem :roll: .

Co za naród......
może i nie jestem taka...
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 12 maja 2004, 17:58

ale gdyby teledysk zamieszczony nastronie był lepszej jakości to był większych rozmiarów ;) i niektóre osoby już całkiem by nie mogły go sobie ściągnać... lepszej jakosc teledysk znjaduje sie na singlu ;)
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 12 maja 2004, 18:25

No właśnie... a kto ma singiela TWTD?

Wróć do „Łzy”