Lubin.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 09 wrz 2003, 23:09

dobra ja proponuje zacząć odliczanie. zostało jedynie i aż 5 dni.
jeszcze raz ponowie pytanie Asiunci. kto tam będzie z forum na tym koncercie, oprócz tych którzy na liste sie jusch wpisali???
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 10 wrz 2003, 14:59

mloda.jg pisze:eee...tam kolezanke zgubimy gdzieś w tłumie niby przypadkiem



hehe, to mi się podoba :]

Justysia pisze:Dlaczego zaraz popsuje?


bo będzie tam niemile widziana ;) i co najgorsze.... może chcieć sie zpaisać na forum :/
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 10 wrz 2003, 20:04

Asiuncia pisze: i co najgorsze.... może chcieć sie zpaisać na forum :/
Oj Asiu... Jak dobrze Cie rozumiem:);*
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 11 wrz 2003, 19:12

Choć Ty mnie rozumiesz i znas zmój ból....
Martyna, musisz być w lubinie!!!! rozumiesz!!! bez dyskusji! masz jechać! a tak przy okazji, jak przyjedziesz pozwole się zabić za poczte ;P
musisz być! nie pytaj sie rodziców, tlyko spokojnie oznajmij im że w niedziele Cie nie będzie, bo będziesz na Łzach w lubinie ;P
Awatar użytkownika
lukrecja_15
Posty: 245
Rejestracja: 20 sie 2002, 20:04
Lokalizacja: Rawicz:)
Kontaktowanie:

Postautor: lukrecja_15 » 12 wrz 2003, 21:22

Wszystko co przed chwilką napisałam mi sie skasowało:( a więc od początku! Ja jadę do Lubina! Z rodzicami i w sumie się ciesze, ze autem.Zamierzam sie świetnie bawic hehe przed barierkami:P No i będzie 'Pani Naprawde Fajna Karina:P' prawda Ewuniu? Nie mogę się doczekać...no i moze ktoś jeszcze bedzie na koncercie:P :lol: :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 12 wrz 2003, 23:14

no to fajnie. nie mogło Ciebie tam zabraknąć. pefnie że sie świetnie bedziemy bawić pod barierkami. ja też jade z rodzicami i też nie narzekam...oni w końcu też uwielbiają Łzy. do zobaczenia w niedziele to już po jutrze. a gdzie sie spotykamy?
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 13 wrz 2003, 0:09

to świetnie bo Ewa też jedzie z rodzicai tylko ja taka sierotka ;) żartuję, Ewa mnie już przygarnęła... ale co ja tu czytam, że moja kochana siostra Martynka się wybiera na koncert :D
zostało zaledwie troszkę ponad 40 godzin i humor mi dopisuje... nie przeszkadza mi nawet to że będę musiała wstać o 5...
a ja mam pytanie, czy skontaktował ise ktokolwiek z KAriną?
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 13 wrz 2003, 0:12

właśnie...bo żeby nie było niespodzianek potem.. :P
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Ja-samotna
Posty: 297
Rejestracja: 11 lis 2002, 0:14
Lokalizacja: Legnica
Kontaktowanie:

Postautor: Ja-samotna » 13 wrz 2003, 13:51

lukrecja_15 pisze:No i będzie 'Pani Naprawde Fajna Karina:P' prawda Ewuniu?

Prawda :D
Super, że jedziesz Olu... :D :****
mamy tylko siebie - wielką mamy moc
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 13 wrz 2003, 17:38

mloda.jg pisze: ale co ja tu czytam, że moja kochana siostra Martynka się wybiera na koncert :D



Martynka nie jedzie :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 13 wrz 2003, 22:00

Asiuncia pisze:
mloda.jg pisze: ale co ja tu czytam, że moja kochana siostra Martynka się wybiera na koncert :D



Martynka nie jedzie :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

No własnie chodzi o to Marik, że nie jade... ;( Mimo tego,że Aśka mnie na wino zapraszała;P
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 13 wrz 2003, 23:17

Tez nie jade a miałam jechać :( Kurka wodna dlaczego Mi nigdy nic się nie udaje :( :?: :?:
Awatar użytkownika
Ja-samotna
Posty: 297
Rejestracja: 11 lis 2002, 0:14
Lokalizacja: Legnica
Kontaktowanie:

Postautor: Ja-samotna » 14 wrz 2003, 16:48

To już niedługo.... :D

Mari & Ewa ;)
mamy tylko siebie - wielką mamy moc
Awatar użytkownika
Ja-samotna
Posty: 297
Rejestracja: 11 lis 2002, 0:14
Lokalizacja: Legnica
Kontaktowanie:

Postautor: Ja-samotna » 15 wrz 2003, 1:05

To znowu my... przez ten koncert nie chce nam sie spać... ciągle przeżywamy i wspominamy.... Było tak cudnie... Mari ma taką fajną torbę popisaną przez Łezki ;) a pan Czesiu "opchnął" nasze kurtki, ale znalazly sie na szczeście w busie...:D teraz zamist mówić, wydobywamy z siebie bliżej nieokreślone odgłosy ;) Jakie te Łzy kochane... a Karina to już w ogóle najukochańsza ;) :**********

Mari & Ewa
mamy tylko siebie - wielką mamy moc
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 15 wrz 2003, 19:09

może niedługo napisze relacje ;P narazie mi sie nie chce ;P

Wróć do „Koncerty”